ورزشی

آخرین وضعیت تیم ملی ایران پیش از دیدار با بحرین/ بازیکنان انگار در یک بدن هستند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 17:28 منتشر شده در مورخ: 1400/03/16 شناسه خبر: 1740739 آخرین وضعیت تیم ملی ایران پیش از دیدار با بحرین/ بازیکنان انگار در یک بدن هستند آخرین وضعیت تیم ملی ایران پیش از دیدار با بحرین/ بازیکنان انگار در یک بدن هستند مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت بازیکنان پیش از دیدار با بحرین توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال پیش از دیدار برابر بحرین اظهار داشت: تیم در بهترین شرایط است و همه بازیکنان در بهترین حالت فنی برای بازی قرار دارند. اعتقاد فدراسیون فوتبال بر این است که طی چند سال گذشته شرایط فوتبال کشورمان موجب از دست رفتن میزبانی بازی‌های تیم‌ ملی شد. حالا در شرایط خاص در ۱۲ روز در کشور رقیب هستیم و باید بازی‌هایمان را ببریم.

او افزود: ما و کادر فنی به دنبال شرایطی هستیم که بازیکنان فقط بازی کنند. به لحاظ فنی شرایط روحی بسیار خوبی را داریم و الان نباید به این فکر کنیم چرا این اتفاقات افتاد. الان روحیه برای ما از همه مهم‌تر است.

رضایی گفت: اصولا زمین نامرغوب مانند دیدار تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ برای تیمی که بازیکنان تکنیکی دارد، برای بازیکنان تاکتیکی ما بسیار مهم است. این زمین حتی پخش تلویزیونی بسیار ضعیف با دوربین های کمی دارد. فردا چون بحرین میزبان است و در زمین اصلی هستیم، پوشش تلویزیونی بازی متفاوت است. حالا باید در زمین حریف بازی مهمی را پشت سر بگذاریم.

رضایی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، عنوان کرد: بازی کردن در منامه از همه نظر سخت است و در تاریخ هیچوقت نتیجه خوبی کسب نکرده ایم. واقعا این روزها بازیکنان بسیار همدل هستند و از پرواز اختصاصی که به کیش و منامه داشتند، روحیه خوبی دارند. بی اخلاقی خاصی از بحرینی ها ندیده ایم. به لحاظ انسجام تیمی تا این اندازه همدل نیست. همه بازیکنان انگار در یک بدن هستند. میزان همدلی به صورتی است که بازیکنان که روی نیمکت در دیدار با هنگ کنگ صدای فریادهایشان به زمین می رسید. تیم استثنائی به لحاظ روحی داریم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1740739 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن