سیاسی

آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی/رهن یک واحد آپارتمان توسط بهزیستی

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۰ آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی/رهن یک واحد آپارتمان توسط بهزیستی

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: آخرین پیگیری ها حکایت از این دارد که اداره کل بهزیستی استان واحد آپارتمانی را در یکی از محل های شهر برای این خانواده رهن کرده است اما هنوز خانواده به دلیل قراردادهای قانونی مستقر نشده اند.

آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی/رهن یک واحد آپارتمان توسط بهزیستی

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت خانواده مستضعف بندرعباسی که فیلم تخریب خانه آنان توسط شهرداری در حاشیه شهر جنجالی شده بود، اظهار داشت: آخرین پیگیری ها حکایت از این دارد که اداره کل بهزیستی استان واحد آپارتمانی را در یکی از محل های شهر برای این خانواده رهن کرده است اما هنوز خانواده به دلیل قراردادهای قانونی مستقر نشده اند.

وی افزود: بررسی‌ها حکایت از این دارد که این خانواده واقعا جزو اقشار مستضعف جامعه بوده و تحت پوشش بهزیستی هستند و دارای یک فرزند معلول نیز هستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس به اصل 31 قانون اساسی اشاره و تاکید کرد که باید مسئولان را به اصل 31 قانون اساسی توجه بدهیم و این اصل هم وضعیت مسکن را حق همه خانوارهای می داند.

مرادی می گوید که از دولت تدبیر و امید برای توجه به اصل 31 قانون اساسی به طور کلی در سطح کشور پیگیری هستیم و این سوال بزرگ مطرح است که چرا این اصل مترقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا این حد مغفول مانده و کاری انجام نشده است.

وی با اشاره به دوران وزارت عباس آخوندی در وزارتخانه راه و شهرسازی به مدت 7 سال در دولت حسن روحانی گفت: وزیر قبلی راه و شهرسازی با افتخار می‌گفت که در دوره من حتی یک مسکن مهر هم ساخته نشد و امروز می‌بینیم که مردم به دلیل افزایش قیمت مسکن بیش از پیش به حاشیه شهر‌ها رانده می شوند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت که که جمعی از نمایندگان مجلس در این‌باره از وزیر کشور طرح سوال ثبت کرده اند و طبق آیین نامه داخلی وزیر کشور باید پاسخگو باشد.

مرادی افزود: در این باره با استاندار صحبت کردم و تاکید داشتم که جهت ایجاد آرامش در جامعه و حساسیتی که وجود دارد متخلفان در هر رده ای که هستند یعنی رده های بالا برخورد قانونی شود که دستگاه قضا نیز پیگیر این موضوع است بنابراین انتظار داشتیم شورای شهر شهردار را برکنار یا شهردار بندرعباس استعفا کند.

وی تاکید کرد: از شورای شهر بندرعباس می خواهیم که نظارت خودشان را بر شهردار بیشتر کنند. استاندار به عنوان نماینده عالی دولت باید این مووضع را رصد کنند که اقدامات لازم صورت بگیرد چون شهرداری ها تابع سلسله مراتب استانداری هستند.

به گزارش فارس، صبح روز جمعه (30 آبان‌ماه) فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از تخریب یک خانه کوچک در حاشیه شهر بندرعباس توسط ماموران شهرداری این شهرستان داشت و در این فیلم اعضای این خانه از ماموران درخواست می کردند که از این کار دست بردارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن