سیاسی

آدرس غلط دولت به مردم درباره رفع مشکلات و لغو تحریم‌ها با مذاکره با بایدن

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۴ آدرس غلط دولت به مردم درباره رفع مشکلات و لغو تحریم‌ها با مذاکره با بایدن

نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه دولت درباره رفع مشکلات اقتصادی و لغو تحریم‌ها با روی کار آمدن بایدن و رفتن ترامپ به مردم آدرس غلط می‌دهد گفت: ما از نظر دارویی تحریم هستیم و قابل قبول نیست که آمریکا برای ما دایه دلسوزتر از مادر باشد و واکسن بدهد.

آدرس غلط دولت به مردم درباره رفع مشکلات و لغو تحریم‌ها با مذاکره با بایدن

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 21 دی ماه 99) در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: آرزو دارم از جنس شهید فخری‌زاده که دغدغه مردم را در عرصه‌های علمی و دفاعی داشتند، در کشور بیشتر شوند و الگویی باشند برای کسانی که شعار می‌دادند دنیا، دنیای مذاکره است و نه دنیای دفاعی و موشک؛ اگر آن موشک‌ها را به همت تهرانی‌مقدم‌ها و دیگر شهدا نداشتیم، امروز باید شاهد تکرار وقایع دیگر کشورها در کشور خودمان باشیم.

وی افزود: خوی استکباری آمریکا همواره وجود داشته و ممکن است ما همچنان مورد ظلم قرار بگیریم و در آن صورت باید منتظر مذاکراتی مانند برجام می‌نشستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدبر بودن یکی از خصوصیات رئیس جمهور است، بدین معنی که نباید به ظرفیت های خارجی امید بست گفت: با روی کار آمدن بایدن در آمریکا قند در دل برخی از افراد داخلی آب شد که او رأی آورده است، اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری راه بازگشت آمریکا و کشورهای اروپایی به برجام عمل به تعهداته گذشته آنهاست.

یوسفی تصریح کرد: غربی‌ها در برجام تعهداتی را برای لغو همه تحریم‌ها امضا کرده‌اند که هیچ کدام ما آنها انجام نشده است و نباید عده‌ای آدرس غلط به مردم بدهند که عدم ایفای به تعهدات اروپایی‌ها به دلیل حضور ترامپ بوده است و با آمدن بایدن امکان مذاکره مجدد وجود داشته و بنا داریم مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: برای کشوری مانند ما که از نظر دارویی هم تحریم هستیم، قابل قبول نیست که آمریکا برای ما دایه دلسوزتر از مادر باشد و واکسن به کشورمان بدهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کشوری می‌توانست با تولید واکسن کرونا مشکل دیگران را حل کند، در ابتدا مشکل خودش را حل می‌کرد که روزی چند هزار نفر تلفات کرونا ندهد.

یوسفی گفت: با خوش‌باوری که در وزارت بهداشت متأسفانه وجود داشته و در دولت هم شاهد آن هستیم عده‌ای بنا داشتند ایران را به آزمایشگاهی برای محل تست واکسنی که دیگران به کشورمان صادر می‌ کنند تبدیل کنند. در حالی که ما همواره تحت تحریم دارویی هستیم.

وی افزود: باید از گذشته درس بگیریم؛ همین تیم فعلی سال 82 تا 84 مذاکره کرده و همه فعالیت‌های صنعت هسته‌ای کشورمان را تعطیل کرد و هیچ چیزی جز مشکلات اقتصادی هم عاید کشورمان نشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور فعلی روزگاری اعلام کرد که من جوری اقتصاد را اصلاح می‌کنم که کسی به یارانه 45 هزار تومانی نیاز نداشته باشد که این حرف او کاملا درست است، زیرا 45 هزار تومان حتی پول پوشک یک بچه هم نمی‌شود، لذا این فرد بصیرت لازم را ندارد و مجلس هم باید در تعیین شاخص‌های ریاست جمهوری در اصلاح قانون انتخابات خط قرمز رعایت منفعت کشور را مد نظر خود داشته باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن