اجتماعی

آزمون‌های پایانی المپیادهای علمی تا اطلاع ثانوی لغو ‌شد

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ – ۲۱:۵۴ آزمون‌های پایانی المپیادهای علمی تا اطلاع ثانوی لغو ‌شد

باشگاه دانش‌پژوهان جوان از تعویق زمان برگزاری آزمون المپیادهای علمی دوره تابستان 99 خبر داد.

آزمون‌های پایانی المپیادهای علمی تا اطلاع ثانوی لغو ‌شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، باشگاه دانش‌پژوهان جوان در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: دانش‌پژوهان گرامی، همان‌طور که در جریان هستید، ما، یعنی باشگاه دانش‌پژوهان جوان و کمیته‌های علمی، در حالی‌که امور آموزش مجازی دوره تابستانی را اجرا می‌کنیم، برای طراحی سؤالات و برنامه‌ریزی و برگزاری آزمون‌های پایانی اقدامات لازم را انجام دادیم و به جهت حفظ استاندارد آزمون‌ها از یک طرف و رعایت ملاحظات بهداشتی از طرف دیگر، ۱۶ حوزه را در کشور انتخاب و با مسؤولان استانی مکاتبه و مذاکره کردیم و تصمیم داشتیم از سه‌شنبه ۶ آبان تا یک‌شنبه ۱۱ آبان همه آزمون‌ها را برگزار کنیم.

متاسفانه اخبار این روزها و دستورات جدید ستاد محترم مدیریت بیماری کرونا موجب نگرانی برخی مسؤولان اجرایی و خانواده‌ها شده است و ما بعد از بررسی جوانب مختلف به این نتیجه رسیدیم که برنامه پیش رو را لغو کنیم و با حفظ آمادگی خود و استان‌ها منتظر دستور صریح مقامات مسؤول آموزش و پرورش و ستاد مدیریت بیماری کرونا بمانیم.

ما وظیفه خود می‌دانیم که با توجه به اشرافی که به موضوع المپیادهای علمی داریم، اهمیت آنها، نگرانی دانش‌پژوهان و اولیای آنها، عواقب افت کیفیت اجرای آزمون‌ها و عوارض تاخیر در برگزاری آزمون‌ها را مکرر به اطلاع مسؤولان محترم برسانیم، مشورت بدهیم تا آنها با توجه به جوانب دیگری که ما از آنها اطلاع دقیقی نداریم به بهترین تصمیم برسند و در نهایت کمال تلاش خود را برای اجرای آزمون‌ها، در چارچوب و محدودیت‌های اعلامی، بنمائیم.

پس بدین‌وسیله ضمن عذرخواهی از همه دانش‌پژوهان و اولیای گرامی آنها اعلام می‌داریم که آزمون‌های پایانی المپیادهای علمی لغو می‌شود و ضمن حفظ و افزایش آمادگی خود و مطالعه بر روی راهکارهای مختلف، منتظر تعیین تکلیف مسؤولان قانونی باقی می‌مانیم. ان‌شاءالله آن‌چه خیر و صلاح دانش‌پژوهان عزیز است رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن