اجتماعی

آزمون‌‌های جامع علوم پایه و پیش ‌کارورزی در زمان اعلام شده برگزار می‌شود

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۸ آزمون‌‌های جامع علوم پایه و پیش ‌کارورزی در زمان اعلام شده برگزار می‌شود

معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای، جزییات برگزاری آزمون‌ های جامع علوم پایه و پیش ‌کارورزی را اعلام کرد.

آزمون‌‌های جامع علوم پایه و پیش ‌کارورزی در زمان اعلام شده برگزار می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای، جزییات برگزاری آزمون‌ های جامع علوم پایه و پیش ‌کارورزی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه در روزهای اخیر شایعات و نقل ‌قول‌‌های بی ‌اساس زیادی درخصوص لغو یا تعویق آزمون ‌های جامع علوم پایه و پیش‌ کارورزی در فضای مجازی و بین دانشجویان پخش شده ‌است که موجب تشویش اذهان دانشجویان عزیز شده‌ است. درخواست‌ هایی هم از طرف برخی از دانشجویان و تشکل ‌های صنفی دانشجویی پیرامون این آزمون‌ ها به معاونت آموزشی رسیده ‌است که خواستار به تعویق افتادن این آزمون ‌ها شده‌ اند.

ضمن اعلام این مطلب که تمامی درخواست‌ ها و نکته ‌نظرات دانشجویان عزیز به دقت بررسی شده و برای ما بسیار حائز اهمیت است، به اطلاع دانشجویان می ‌رساند، با توجه به اینکه هیچ تصمیم جدیدی در خصوص آزمون‌ های مذکور گرفته نشده و در حال حاضر امکان تغییر در زمان برگزاری این آزمون‌ ها با توجه به فرایند سخت و پیچیده آن وجود ندارد، کلیه آزمون‌ ها در زمان اعلام شده قبلی برگزار خواهند شد.

از دانشجویان عزیز می ‌خواهیم به شایعات بی‌ اساس پخش شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از طریق کانال ‌های رسمی و روابط عمومی معاونت دنبال کنند. البته با توجه به شرایط موجود به واسطه شیوع کرونا، از دست ‌اندرکاران برگزاری این آزمون‌ ها خواسته شده تا حداکثر تسهیل در این آزمون ها با ملاحظه ضریب دشواری سوالات و ساده تر کردن آن‌ها به عمل آید تا همه دانشجویان بتوانند بدون دغدغه در آزمون شرکت کرده و نتیجه مطلوب را بگیرند.

همچنین، برای اطمینان از حفظ سلامتی دانشجویان عزیز، از مراکز برگزاری آزمون خواسته شده ‌است تا با رعایت کامل و دقیق و سخت ‌گیرانه پروتکل‌ های بهداشتی، شرایط برگزاری این آزمون ها را به صورت کاملا ایمن فراهم کنند تا با رعایت همزمان پروتکل های خود مراقبتی توسط دانشجویان عزیز، شاهد برگزاری موفق و ایمن این آزمون ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن