اقتصادی

آسمانی صاف در اغلب شهرها از 22 مرداد/باد شدید در شرق و گردوخاک در 2 استان

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۳ آسمانی صاف در اغلب شهرها از 22 مرداد/باد شدید در شرق و گردوخاک در 2 استان

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در چهار روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم دارد و در استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، گرد و خاک خواهیم داشت.

آسمانی صاف در اغلب شهرها از 22 مرداد/باد شدید در شرق و گردوخاک در 2 استان

امیرحسین نقشینه در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز و فردا بارش پراکنده در ساعات بعدازظهر در استان‌های هرمزگان، جنوب فارس، سیستان و بلوچستان و برخی مناطق گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و در این مدت افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور داریم.

وی ادامه داد: ‌امروز و فردا در استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد نسبتا شدید داریم و شرق دریای عمان نیز مواج است.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری آسمان در اغلب مناطق کشور صاف و آرام است.

نقشینه گفت: روز جمعه 24 مرداد در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های زنجان و قزوین همچنین شمال آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی، اردبیل بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه 25 مرداد باران خفیف در استان‌های گیلان، مازندران، در شمال اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در چهار روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم دارد و در استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان گرد و خاک خواهیم داشت.

نقشینه در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران امروز دوشنبه 20 مرداد قسمتی ابری جهت باد شرقی و سرعت باد 7 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10کیلومتر و نم نسبی 13 درصد است.

وی ادامه داد: روز آینده آسمان تهران صاف با احتمال باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 38 و 27 درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 12 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن