اجتماعی

آغاز ارائه خدمات پزشکی به بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۴ آغاز ارائه خدمات پزشکی به بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 تهران از آغاز ارائه خدمات سلامت محور پزشکی به بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها خبر داد.

آغاز ارائه خدمات پزشکی به بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محسن فریدی درباره ارائه خدمات سلامت محور پزشکی به بانوان سرپرست خانوار اظهارداشت: این طرح در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار طی برنامه ریزی زمانبندی شده در چندین مرحله انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح غربالگری با همکاری اداره امور بانوان و شرکت شهر سالم شهرداری تهران در مراکز بهداشتی درمانی این شرکت با حضور پزشک عمومی وپزشک متخصص شامل ارتوپد، چشم پزشک و پزشک زنان انجام خواهد شد.

به گفته فریدی به منظور بهره‌مندی از این خدمات، بانوان سرپرست خانوار به مرکز بهداشتی درمانی شهرداری ارجاع داده شده و در کمترین زمان خدمات را دریافت می‌کنند. همچنین در صورت نیاز به تکمیل مراحل درمانی اقدامات لازم با حمایت شرکت و خیرین تا بهبود بیماری ادامه خواهد داشت.

فریدی به اهدای بسته‌های حمایتی به بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها شامل خواربار و مواد غذایی است که با مشارکت جمعی از خیرین و به منظور ارائه خدمات حمایتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن