ورزشی

آغاز اردوی آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 23:26 منتشر شده در مورخ: 1400/03/16 شناسه خبر: 1740768 آغاز اردوی آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی آغاز اردوی آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان با هدف بازیهای آسیایی هانگژو از ۱۷ خرداد در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان با هدف حضور موفق در بازیهای آسیایی هانگژو آغاز می‌شود.

این اردو از فردا دوشنبه ١٧ خرداد تا شنبه ۲۲ خرداد با حضور نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور و لیگ سال ۱۳۹۹ برگزار و در پایان به منظور تشکیل اردوی بعدی تست انتخابی انجام خواهد شد. مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام هدایت قایقرانان را برعهده خواهد داشت. النازشفیعیان،نرجس‌کارگرپور،مهساآذری ازگیلان هدیه‌کاظمی،میناعبدالهی،کیاناکمال‌زاده از هرمزگان سمن سلطانی از تهران سما یاسمی از کرمانشاه در بخش کایاک و آتنارئوفی،زیباسماک حرفه،پریسامحمدزاده ازگیلان هدیه‌خیرآبادی،مریم‌شورگشتی،مائده‌شورگشتی از تهران مهساکهنسال از خوزستان معصومه داناپور از آذربایجان‌شرقی در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند که باید از فردا دوشنبه ١٧ خرداد خود را سرپرست اردو معرفی کنند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1740768 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن