اجتماعی

آغاز پویش «ایران همدل» با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۶:۱۵ آغاز پویش «ایران همدل» با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

رئیس کمیته امداد از آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

آغاز  پویش «ایران همدل» با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری،رئیس کمیته امداد با تبریک ایام شعبان و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: سال گذشته در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان برای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، پویش ایران همدل در دو مرحله با مشارکت همگانی مردم و نهادها به بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب تبدیل شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۱۷۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی و چهار میلیون بسته معیشتی در قالب پویش ایران همدل برای نیازمندان جمع‌آوری شد، افزود: اطمینان داریم مرحله سوم این پویش، آثار پر برکتی برای کمک به نیازمندان خواهد داشت و رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به محرومان رقم خواهد زد.
وی از راه‌اندازی مجدد مراکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: سال گذشته در ماه رمضان ۱۲ میلیون بسته غذای گرم و در مجموع با اجرای طرح‌های اطعام مهدوی و اطعام حسینی بیش از ۲۷ میلیون وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند ارائه شد.
بختیاری با اشاره به تشکیل ستاد سومین مرحله پویش ایران همدل تاکید کرد: این پویش با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی khamenei.ir و با همکاری کمیته امداد و دیگر نهادها اجرا خواهد شد.
رئیس کمیته امداد ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند.
بختیاری اظهار کرد: همچنین پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.
انتهای پیام

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن