اقتصادی

آلمانی‌ها چشم به راه روی کار آمدن بایدن برای حل بحران خط لوله گاز روسیه

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ – ۱۸:۲۸ آلمانی‌ها چشم به راه روی کار آمدن بایدن برای حل بحران خط لوله گاز روسیه

وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد: برلین قصد دارد، بلافاصله پس از روی کار آمدن بایدن درباره خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورداستریم 2 با وی مذاکره کند.

آلمانی‌ها چشم به راه روی کار آمدن بایدن برای حل بحران خط لوله گاز روسیه

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از اسپوتنیک، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد: برلین قصد دارد، بلافاصله پس از روی کار آمدن بایدن با وی درباره خط لوله دوم انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورداستریم 2 مذاکره کند.

هایکو ماس طی یک کنفرانس خبری گفت: به صورت طبیعی ما می‌خواهیم درباره این موضوع با همکاران خود در واشنگتن بلافاصله پس از روی کار آمدن آنها گفت‌وگو کنیم.

این دیپلمات آلمانی تأکید کرد: از الحاقیه اعمال شده در طرح دولت آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید که شامل مشورت دولت‌ها با یکدیگر پیش از اعمال تحریم‌ها است، استقبال می‌کند.

ماس گفت: ما معتقدیم این یک تصمیم مثبت است و ما به طور حتم می‌خواهیم بلافاصله پس از روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا در این باره با آنها گفت‌وگو کنیم.

وزیر امور خارجه آلمان در حالی این اظهارات را مطرح کرده که سازمان امور دریایی و منابع آبی آلمان دیروز اعلام کرد که مجوز ساخت خط لوله نورداستریم 2 در آب‌های قلمرو آلمان را تا ماه می تمدید کرده است.

چند روز پیش هم رسانه‌های روسیه اعلام کردند که کشتی‌های روسیه حامل تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این خط لوله 1200 کیلومتری به آب‌های دانمارک و آلمان رسیده‌اند و قصد دارند، به سرعت تکمیل این خط لوله را که فقط حدود 160کیلومتر از آن باقی مانده آغاز کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن