اقتصادی

آلودگی مجدد هوا در تهران و کرج از 6 آبان/ کاهش دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۵ آلودگی مجدد هوا در تهران و کرج از 6 آبان/ کاهش دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزسه شنبه ششم آبان تا پنجشنبه هشتم آبان، ۵ تا ۸ درجه کاهش دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت، گفت: از فردا تا چهارشنبه ۴ تا ۶ درجه کاهش دما در سواحل خزر داریم.

آلودگی مجدد هوا در تهران و کرج از 6 آبان/ کاهش دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از امروز تا پنجشنبه هشتم آبان در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی گفت: از سه شنبه ششم آبان تا پنج شنبه با توجه به افزایش شرایط پایداری و سکون نسبی امکان کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج وجود دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌رو در سواحل مرکزی و غربی خزر بارش پراکنده خواهیم داشت و این شرایط روز چهارشنبه هفتم آبان در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی حاکم خواهد بود.

ضیائیان بیان کرد: امروز در سواحل خزر دمای هوا ۲ تا ۴ درجه افزایش می‌یابد و از فردا تا چهارشنبه ۴ تا ۶ درجه کاهش دما در سواحل خزر داریم.

وی افزود: امروز و فردا دمای هوا در شمال شرق کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می یابد و سه شنبه ششم آبان تا پنجشنبه هشتم آبان، ۵ تا ۸ درجه کاهش دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شمال و شرق هرمزگان وزش باد شدید با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و غبار صبحگاهی خواهیم داشت، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۴ و ۱۳ درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۳۶ درجه بالای صفر و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مهم‌ترین اخبار و دقیق ترین تحلیل‌های اقتصادی را در کانال فارس اقتصادی در پیام‌رسان‌ها بخوانید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن