اجتماعی

آماده سازی فضاهای روباز منطقه 4 برای برگزاری مراسم محرم

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۲ آماده سازی فضاهای روباز منطقه 4 برای برگزاری مراسم محرم

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 تهران از آماده سازی 4 بوستان شاخص برای برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان خبر داد و گفت: بوستان های پلیس، الغدیر، نوفل لوشاتو و مجیدیه در دهه نخست محرم میزبان عزاداران حسینی خواهند بود.

آماده سازی فضاهای روباز منطقه 4 برای برگزاری مراسم محرم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد خادمی معاون امور اجتماعی شهرداری منطقه 4 با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و به منظور افزایش سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ده نخست محرم بوستان های پلیس، الغدیر، نوفل لوشاتو و مجیدیه با برگزاری مراسم عزاداری و تعزیه خوانی میزبان شهروندان وعزاداران حسینی خواهند بود.

وی در ادامه به اجرای طرح شهر حسینی اشاره کرد و افزود: در این طرح که با همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می شود، مراسم ماه محرم در فضای باز بوستان ها برگزار می شود.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه 4 اضافه کرد: مسئولین هیئت ها ضروری است ضمن مراجعه به پایگاه های بسیج مستقر در نواحی 9 گانه منطقه 4 محل مورد نظر را جهت برگزاری مراسم عزاداری اعلام نمایند.

خادمی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم عزاداری به شیوه متفاوتی از سالهای گذشته برگزار خواهد شد که می توان به برگزاری برنامه های مجازی کتابخوان حسینی، سیاه پوشی سرای محلات ، هرخانه یک پرچم و .. برای شهروندان اشاره کرد.

وی همچنین به برگزاری مراسم عزادارای سیار در محلات منطقه 4 اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور افزایش همدلی و شور حسینی در بین شهروندان در این ایام، با همکاری بسیج توسط خودرو سیار در سطح محلات 20 گانه منطقه به صورت چهار پایه خوانی برای شهروندان اجرا می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن