اجتماعی

آمادگی شهرداری برای ضدعفونی مدارس در صورت اعلام نیاز

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۴ آمادگی شهرداری برای ضدعفونی مدارس در صورت اعلام نیاز

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که اگر مدارس اعلام کنند برای ضدعفونی مدارس اقدام لازم را انجام دهند.

آمادگی شهرداری برای ضدعفونی مدارس در صورت اعلام نیاز

اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، و در پاسخ به سؤالی در خصوص بازگشایی مدارس از فردا و اقدامات شهرداری تهران برای آماده سازی مدارس و معابر اطراف مدارس، گفت: به طور طبیعی یکی از اقداماتی که جزو وظایف هر ساله شهرداری تهران قلمداد می‌شود موضوع نظافت،‌مناسب سازی و به طور کلی آماده سازی شهر برای بازگشایی مدارس است.

وی افزود: در این مسیر هر ساله تلاش می‌شود تا فضای سبز اطراف مدارس، مبلمان شهری، پیاده‌روها، و حتی محل‌های توقف خودروی والدین دانش‌آموزان برای این مهم محیا و آماده سازی شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌ امسال یکی از برنامه‌های دیگر شهرداری این بوده است که با همکاری نهادها و سازمان‌ها احیانا دوره‌گردهایی که در اطراف مدارس اقدام به دستفروشی یا دوره گردی می‌کنند هم ساماندهی شود تا خانواده دانش‌آموزان از این حیث نیز دچار مشکل و نگرانی نشوند.

عطایی در پاسخ به این سؤال که شهرداری در طول 6 ماه گذشته فضاهای عمومی شهر تهران را اقدام به ضد عفونی کرده است آیا با توجه به آغاز سال تحصیلی مدارس را نیز ضد عفونی کرده‌اید یا خیر، گفت: از ابتدای شروع کرونا برنامه شهرداری تهران این بود که فضاهای عمومی را به صورت خودجوش و آن فضاهایی که مردم احساس نیاز می‌کردند را با درخواست مردم ضد عفونی کند.

وی گفت: در همین راستا به نواحی شهرداری تهران اعلام شده بود که اگر مدرسه‌ای اعلام نیاز کرده و درخواست ضد عفونی کلاس‌های درس و یا فضاهای عمومی مدرسه را داشت اطلاع دهند تا ورود کرده و اقدام به ضد عفونی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن