سیاسی

آمریکا در اجرای مکانیسم ماشه موفق نخواهد بود

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ – ۰۸:۴۴ آمریکا در اجرای مکانیسم ماشه موفق نخواهد بود

نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت:‌هر گونه کرنش و مذاکره با آمریکا اشتباه محض است و ملت و مسئولین ایران در شرایط حساس کنونی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

آمریکا در اجرای مکانیسم ماشه موفق نخواهد بود

همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: هر گونه کرنش و مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی اشتباه محض است و باید جلوی آمریکا در شرایط فعلی محکم ایستاد.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کند با فشار بر ملت ایران این ملت را می‌تواند به تسلیم وادارد اما فشارهای آمریکا همواره موجب اتحاد و انسجام ملت ما شده است.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: این تحریم‌ها همیشه برای ما یک فرصت بوده و در سایه این تحریم‌ها ما به تکنولوژی‌هایی دست یافتیم و در ادامه مسیر هم با توجه به نخبگانی که داریم به تکنولوژی‌های بیشتر و به روزتری دست خواهیم یافت.

سامه ‌یح خاطرنشان کرد: این توفیقات که به دنبال فشارها و تحریم‌ها حاصل شده یک موهبت الهی است و هیچ گاه دشمن نمی‌تواند با فشارها و تحریم‌های خود ما را به تسلیم وادارد.

وی افزود:‌در شرایط فعلی مردم و مسئولین باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند چرا که ایشان همواره در شرایط حساس به خوبی امور را مدیریت کرده و کشور را از شرایط خاص عبور دادند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: در ماجرای مکانیسم ماشه که اخیرا از سوی آمریکا علیه ایران مطرح شده آمریکا هیچ توفیقی به دست نخواهد آورد و همانند موارد قبل ناکام خواهد ماند.

سامه یح خاطرنشان کرد: البته دیگر کشورها هم باید بدانند که در صورت همراهی با آمریکا دود این همراهی در چشم خود آنها خواهد رفت چرا که آمریکا بعد از ایران به سراغ آنها خواهد رفت و این کشورها را تحت فشار قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن