فرهنگ و هنر

آیا دستمزد ۲۵ میلیاردی مهران مدیری صحت دارد؟

مهران مدیری - فروشگاه رفاه

اخیرا اخباری از قرارداد مهران مدیری با یکی از مجموعه‌های فروشگاهی کشور منتشر شده که لازم است این بازیگر مشهور و محبوب درباره آن شفاف سازی انجام دهد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق – اخیرا خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) طی گزارشی مدعی شده است فروشگاه رفاه طی قراردادی ۲۵ میلیاردتومانی با یک هنرمند معروف که آنا آن را (م.م) نامیده، "شوی خیریه" راه انداخته است.
در گزارش این خبرگزاری آمده است:

«برابر گزارش‌های مالی موجود در سایت کدال (صفحه ۵ صورت‌های مالی و در ترازنامه و گزارش حسابرس قانونی مربوط به پایان سال مالی منتهی به ۳۰مهرماه ۱۳۹۸) میزان بدهی این شرکت در آن تاریخ بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است که براساس تخمین کارشناسان این عدد در مردادماه ۹۹، یعنی پس از گذشت قریب به یک سال حدوداً بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

در حقیقت این میزان بدهی مربوط به طلب تأمین‌کنندگان و شرکت‌های تولیدی طرف قرارداد فروشگاه رفاه است که در این وضعیت اقتصادی نابسامان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از فروشگاه، بعضاً دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند.»

این گزارش مدعیست فروشگاه رفاه به تازگی کرسی خود در انتخابات اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور را از دست داده است و به میدان آمدن بازیگر مشهور، برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های این مجموعه است.

آنا در ادامه گزارش خود درباره قرارداد اخیر با یک هنرمند معروف (م.م) می‌نویسد:

«فروشگاه رفاه برای اولین بار در این اتحادیه فاقد کرسی شد و مدیریت فروشگاه بلافاصله برای جبران این شکست دست به دامان سلبریتی معروف آقای م.م شده {…} شده است. بنا بر اخبار رسیده تیم مدیریتی فروشگاه رفاه در قدم اول رقمی معادل ۲۵ میلیارد تومان جهت همراه شدن هنرمند مذکور در یک شوی خیریه هزینه کرده ‌اند!»

طی روزهای گذشته تیزرهای تبلیغاتی فروشگاه رفاه با حضور مهران مدیری از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شده است که در آن قراردادی میان مهران مدیری و مجموعه رفاه منعقد می‌شود و وی به عنوان «سفیر» مسوولیت اجتماعی فروشگاه رفاه معرفی می‌شود.

پیش از این درباره قراردادهای مهران مدیری با دیگر مجموعه‌های اقتصادی نیز اخباری منتشر شده بود که مشرق بدون قضاوت و تایید آنها، آماده انتشار توضیحات فروشگاه رفاه و مهران مدیری است.

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن