سیاسی

آیت الله اختری: جامعه باید به شهید سلیمانی به عنوان یک سرمایه عظیم افتخار کند

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ – ۱۶:۳۴ آیت الله اختری: جامعه باید به شهید سلیمانی به عنوان یک سرمایه عظیم افتخار کند

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: جامعه باید به شهید سلیمانی به عنوان یک سرمایه عظیم افتخار کند چراکه این مجاهد بزرگ قبل و بعد از پیروزی انقلاب نقش محوری در حمایت از انقلاب داشتند.

آیت الله اختری: جامعه باید به شهید سلیمانی به عنوان یک سرمایه عظیم افتخار کند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزارس فارس ، آیت الله اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در مراسم یادبود سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس که بعداز ظهر امروز در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد، گفت: جامعه باید به شهید سلیمانی به عنوان یک سرمایه عظیم افتخار کند چراکه این مجاهد بزرگ قبل و بعد از پیروزی انقلاب نقش محوری در حمایت از انقلاب داشت. وجود چنین شخصیت های انقلابی و نخبه نظامی از ویژگی های مهم کشور جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شهید سلیمانی و همرزمان ایشان افتخار ایران و اسلام هستند چراکه شهدای راه حق جز نمونه های بارز مسلمان واقعی هستند که خداوند به همه شهدا روزی می‌دهد و این شهدا در جایگاهی قرار می‌گیرند که مقام آنها ارج داده می‌شود.

اختری تصریح کرد: آثار و تاثیرگذاری خون شهدا جریان زندگی در کالبد جامعه اسلامی است که موجب بقا، بالندگی و رشد می شود که این مقوله را ما و بسیاری از شخصیت ها در جریان انقلاب شاهد بودیم. هر خون شهیدی که ریخته شده در ایران باعث استحکام شده و در دنیا باعث جهش اسلام شده است و همچنان می شود.

وی ادامه داد: مقوله مقاومت با حضور شهید سلیمانی در منطقه در همه کشورها مانند سوریه، یمن، عراق و غیره تحقق پیدا کرد زیرا همین موضوع نغمه مقاومت است که زلزله در جان کشورهای غربی انداخته است و امروز صهیونیست ها بدترین روزهای خود را می گذرانند.

اختری اضافه کرد: این خون های شهدا در جریان حرکت اسلامی ثمرات بسیار بزرگی را رقم می زند.

انتهای پیام /

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن