سیاسی

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی آموزش و پرورش و بهداشت آغاز شد

پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۳ آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی آموزش و پرورش و بهداشت آغاز شد

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت‌های آموزش و پرورش و بهداشت، از دقایقی قبل با حضور حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور آغاز شد.

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی آموزش و پرورش و بهداشت آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت‌های آموزش و پرورش و بهداشت، از دقایقی قبل با حضور حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور آغاز شد.

این طرح‌ها شامل ۱۴۲۲ طرح آموزشی با ۸۰۵۱ کلاس درس، ۱۲۴ طرح تربیتی و ۴ طرح رفاهی است که با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

این طرح‌های آموزشی، تربیتی و رفاهی در ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع زیربنا احداث شده است و خیرین مدرسه ساز بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از هزینه ساخت آن را تامین کرده اند.

در این طرح‌ها بیشترین تعداد مدارس در استان‌های خراسان رضوی، تهران و سیستان بلوچستان ساخته شده است.

افتتاح طرح‌های آموزشی و تربیتی در کل کشور است و چهار طرح رفاهی هم در استان‌های تهران، کرمان، فارس و اردبیل افتتاح می‌شود.

سه طرح بیمارستانی هم که در این مراسم به بهره برداری می‌رسد، شامل بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی سینا زرند کرمان، ۲۳۱ تختخوابی امیرالمومنین (ع) قم و طرح توسعه بیمارستان ۳۸۰ تختخوابی هاشمی نژاد مشهداست که با اعتبار حدود ۵۳۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن