ورزشی

ابتلای یکی از مدعوین اردوی تیم ملی تنیس‌روی‌میز به کرونا/ عابدینی شانس حضور در انتخابی را از دست داد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 16:40 منتشر شده در مورخ: 1400/03/28 شناسه خبر: 1744386 ابتلای یکی از مدعوین اردوی تیم ملی تنیس‌روی‌میز به کرونا/ عابدینی شانس حضور در انتخابی را از دست داد ابتلای یکی از مدعوین اردوی تیم ملی تنیس‌روی‌میز به کرونا/ عابدینی شانس حضور در انتخابی را از دست داد تست کرونای یکی از بازیکنان حاضر در انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مثبت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، نتیجه تست PCR دوم میلاد عابدینی نماینده اصفهانی حاضر در رقابتهای مرحله گروهی انتخابی تیم ملی مثبت اعلام شد.

علیرغم اینکه آزمایش اولیه عابدینی منفی بوده، بدلیل فاصله زمانی طولانی آن مورد پذیرش فدراسیون قرار نگرفت تا نماینده اصفهان برای اطمینان بیشتر به PCR دوم مراجعه کند که در نهایت با اعلام مثبت بودن کرونا به فاصله یک روز مانده به انتخابی شانس حضور در این رقابت ها را از دست داد.

پیش از این نیز با تصمیم کادر فنی نیما عالمیان با توجه به آسیب دیدگی جزئی برای حفظ سلامتی و آمادگی جهت حضور المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از حضور در انتخابی معاف شد.

تیم ملی تنیس روی میز در سال جاری رقابتهای قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و خود را برای حضور موفق در این رقابت ها آماده می کند‌.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1744386 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن