اقتصادی

ابلاغی بابت توقف پروازهای داخلی در تعطیلات پیش رو نداشته‌ایم

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۴ ابلاغی بابت توقف پروازهای داخلی در تعطیلات پیش رو نداشته‌ایم

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت:‌ ابلاغی مبنی بر توقف پروازهای داخلی در تعطیلات پیش رو از سوی ستاد مقابله با کرونا نداشته‌ایم.

ابلاغی بابت توقف پروازهای داخلی در تعطیلات پیش رو نداشته‌ایم

مقصود اسعدی‌ سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌درباره محدودیت ورود و خروج در 5 کلانشهر که به تازگی از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، گفت:هیچ ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا به شرکت‌های هواپیمایی و حمل و نقل هوایی مبنی بر توقف پروازها در تعطیلات پیش رو نداشته‌ایم.

وی ادامه داد:‌ با توجه به خبری که از سوی وزیر بهداشت مطرح شده است برداشت ما از مطالب وی این است که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و شخصی محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بخش حمل و نقل هوایی از چندین هفته پیش برای این ایام فروش بلیت داشته است و اگر بخواهیم موضوع توقف پروازها در تعطیلات پایانی ماه صفر مطرح کنیم برای مردم مشکل‌آفرین خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد این محدودیت رفت و آمد فقط مربوط به حمل و نقل جاده‌ای باشد.

به گزارش فارس امروز وزیر بهداشت در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفته بود که روز گذشته از رئیس‌جمهور درخواست کردم اجازه دهند در 5 شهر مهم شامل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که شیوع کرونا بالا است، در سه روز تعطیلی پیش رو منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعلام شود که رئیس‌جمهور با این موضوع موافقت کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن