اجتماعی

ابلاغ راهنمای مدیریت تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 + بخشنامه

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۵ ابلاغ راهنمای مدیریت تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 + بخشنامه

معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 را به استان‌ها ابلاغ کرد.

ابلاغ راهنمای مدیریت تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 + بخشنامه

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در راستای هماهنگی بیشتر با شرایط کرونایی، معاونت آموزش متوسطه به تهیه، تدوین راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کویود19 و ارسال آن به استان‌ها اقدام کرده است.

این راهنما حاصل مطالعات ملی و بین المللی و نتایج تجارب به دست آمده از شرایط اخیر است که پس از تدوین نگاشت اولیه، توسط تعدادی از کارشناسان و مدیران مدارس کشور اعتباربخشی شده است. لذا مدارس با استفاده از آن و با انتخاب الگوی مناسب جهت ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان یاری کنند.

تحلیل شرایط واحد آموزشی و انتخاب الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مناسب، اطلاع‌رسانی به معلمان و دانش‌آموزان، بررسی، تبیین و تحلیل، منجر شدن گزاره‌ها به بهبود عملکرد مدرسه توجه به حفظ آرامش، تهیه اطلس آموزشی مدارس بر اساس نحوه ارائه خدمات آموزشی مطابق با امکانات و اولویت‌های انتخابی دانش‌آموزان و ورود به سامانه «سناد» از جمله نکاتی است که در این راهنما بر آن تأکید شده است.

شناسایی و تهیه گزارش‌های مدیریتی از مدارس مبتنی بر الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی راهنما صورت می‌گیرد و پرسشنامه مربوط به الگوی انتخاب شده باید در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانیLtms.medu.ir توسط مدیران مدارس تکمیل شود.

این متن را می‌توانید دانلود کنید: راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن