اجتماعی

اتوبوس‌های جدید برقی چه زمانی به خیابان‌های تهران می‌آیند؟

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۳ اتوبوس‌های جدید برقی چه زمانی به خیابان‌های تهران می‌آیند؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از تفاهم‌نامه با یک شرکت خارجی طی هفته آینده جهت ورود اتوبوس برقی به کشور خبر داد.

اتوبوس‌های جدید برقی چه زمانی به خیابان‌های تهران می‌آیند؟

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل و شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره زمان ورود اتوبوس‌های برقی به خیابان‌های تهران اظهارداشت: اتوبوس‌های برقی کاملا وارداتی هستند و در داخل کشور هنوز این اتوبوس‌ها ساخته نشده است.

وی افزود: البته طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت ایران‌خودرو دیزل قرار شده است این شرکت اقدامات لازم را برای تولید داخلی اتوبوس‌های برقی یا پاک آغاز کند.

علیخانی از مذاکره با برخی شرکت های خارجی طی هفته آینده جهت ورود اتوبوس برقی به کشور خبر داد و گفت: نمایندگان برخی از این شرکت ها در حال حاضر در کشور فعال هستند و شهرداری بنا دارد که در صورت توافق با این شرکت ها قراردادی را منعقد کند.

وی بیان داشت: شورای شهر تهران نیز مساعدت‌های لازم را با شهرداری انجام می‌دهد تا هر چه زودتر اتوبوس‌های برقی خریداری و روانه خیابان‌های تهران شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که خرید اتوبوس‌های غیربرقی به کجا رسید؟ گفت:‌ در این زمینه نیز قراردادهایی منعقد شده و تا پایان شهریور بخشی از اتوبوس و مینی‌بوس های نو از ایران خودرو دیزل، تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن