اجتماعی

اجرای طرح خیر در مترو برای توزیع ماسک رایگان به نیازمندان

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۳ اجرای طرح خیر در مترو برای توزیع ماسک رایگان به نیازمندان

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح خیر در مترو برای توزیع ماسک رایگان به نیازمندان، گفت: در حال حاضر بیشتر افراد در شبکه مترو از ماسک استفاده می‌کنند.

اجرای طرح خیر در مترو برای توزیع ماسک رایگان به نیازمندان

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مریم نصیری در بازدید از ایستگاه‌های مترو تئاترشهر و میدان حضرت ولیعصر(عج) اظهارداشت: ابتدای شروع ویروس کرونا بازدیدی را از روند ضدعفونی کردن قطارها و پایانه‌های مترو تهران انجام دادیم و به صورت غیر رسمی نیز در مواقعی که از مترو استفاده می‌کنم عملکرد آن را بررسی و نکات مورد نیاز را عنوان کرده‌ام.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران تصریح کرد: مترو یکی از شرکت‌هایی است که همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا در سطح شهر تهران دارد و از زمان شیوع ویروس کرونا دغدغه‌های زیادی بود تا بتوانند تمامی دستور العمل‌های ابلاغی را اجرایی کنند.

نصیری با بیان اینکه از نظر تهیه و تولید ماسک و همچنین بحث استفاده مسافران از ماسک نیز دغدغه‌هایی وجود داشت، گفت: سیاست‌های به کار گرفته شد و همکاری وزارت صمت با ما، مشکلی در بخش تولید و توزیع ماسک نداشتیم و با اطلاع رسانی و آموزش‌های خوبی که در بخش روابط عمومی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام شد شاهد این هستیم که در حال حاضر تعداد زیادی از شهروندان و مسافران بدون هیچ اجباری از ماسک استفاده می‌کنند.

وی گفت: از ۱۵ اردیبهشت با اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل و عمومی سیاست‌های اطلاع رسانی و آموزشی خوبی در شبکه متروی تهران انجام شد و این موضوع کمک کرد مسافران حساسیت و ضرورت ها را بیشتر بدانند و امروز هم شاهد هستیم که بیشتر افراد در شبکه مترو از ماسک استفاده می‌کنند.

نصیری با بیان اینکه درحال حاضر شرایط و فضا با گذشته تغییر پیدا کرده است، افزود: تعداد کمی از افرادی که وارد فضاهای عمومی می‌شوند فاقد ماسک هستند، در همین راستا حضور مجموعه‌هایی که بحث توزیع ماسک را در ایستگاه های مترو دارند کمک خوبی می‌کند تا افرادی که فاقد ماسک هستند نیز ماسک دریافت کنند.

وی با اشاره به عملکرد مناسب شرکت بهره برداری متروی تهران بیان کرد: امروز شرایط خوبی محیا است و بحث توزیع ماسک با قیمت مناسب و مصوب نیز دنبال می‌شود.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران درباره توزیع ماسک رایگان به افراد نیازمند گفت: اجرای طرح خیر موثر در مترو باعث می‌شوند تا افراد نیازمند هم ماسک دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن