سیاسی

اجرای طرح ملی «تدریس جهادی» در ایام شیوع کرونا از سوی بسیج دانشگاه شهید رجائی

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۵ اجرای طرح ملی «تدریس جهادی» در ایام شیوع کرونا از سوی بسیج دانشگاه شهید رجائی

مسئول بسیج دانشگاه شهید رجائی از اجرای طرح ملی «تدریس جهادی» خبر داد و گفت: در این طرح محتوای دروس مراکز فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها به صورت الکترونیکی و با هدف عدالت آموزشی تولید می‌شود و به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار می گیرد.

اجرای طرح ملی «تدریس جهادی» در ایام شیوع کرونا از سوی بسیج دانشگاه شهید رجائی

حسین اسداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه بشر از ابتدای اسفند تا کنون، درگیر ویروس منحوس، حقیر و خطیری شده که این ویروس متاسفانه سایه سنگینی بر حوزه آموزش و پرورش در جهان انداخته است.

وی ادامه داد: با این حال ما شاهد این اتفاق در سراسر جهان هستیم که مسئله آموزش به سمت آموزش مجازی و غیر حضوری رفته است. در این حرکت شاید بتوان گفت مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان‌ها نسبت به دیگر مقاطع آموزشی بیشتر متضرر شده و مراکز فنی و حرفه ای که به تعبیر مقام معظم رهبری درمان مدرک گرایی و دانشگاه گرایی است متاسفانه مورد غفلت واقع شده است.

اسداللهی تاکید کرد: بر این اساس دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، تنها مرکز تربیت دبیر فنی کشور، رسالت و مسئله خود را ورود به عرصه تولید محتوای الکترونیک و آموزش‌های مجازی مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان ها دانستند.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به دعوت بسیج اساتید و ریاست محترم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و با همکاری جمع زیادی از دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه تربیت دبیر، طرحی بزرگ و ملی با عنوان تدریس جهادی در استودیو‌ها و کارگاه‌های مجهز دانشگاه تربیت دبیر کلید زده است.

این فعال دانشجویی گفت: هدف اصلی این طرح تولید محتوای الکترونیک مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان ها با هدف عدالت آموزشی است و به صورت رایگان در بستر فضای مجازی در اختیار هنرجویان عزیز سراسر کشور قرار می گیرد.

اسداللهی تصریح کرد: فاز اول این پروژه از ۲۳ مرداد ماه با حضور ۱۲ مدرس و تدریس ۱۶ کتاب درسی هنرستان آغاز شده و امید داریم در فازهای بعدی این طرح به پک کاملی از مجموع کتاب‌های مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان‌ها برسیم.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن