اجتماعی

اجرای مطلوب و مستمرطرح‌های «ناظر» در دستور کار

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ – ۱۶:۳۰ اجرای مطلوب و مستمرطرح‌های «ناظر» در دستور کار

جانشین فرمانده ناجا بر لزوم توجه و اهتمام به قرارگاه ارتقاء و حفظ امنیت اخلاقی و اجرای مطلوب و مستمر طرح‌های ناظر یک و دو تأکید کرد.

اجرای مطلوب و مستمرطرح‌های «ناظر» در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار "قاسم رضایی" در جمع فرماندهان انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش پلیس در تامین و استقرار نظم و امنیت کشور و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت عمومی، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت داخلی، ملی، روابط بین الملل و پروژه های اجتماعی و امنیتی نقش و جایگاه بالایی دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به سطوح مختلف جایگاه ناجا، افزود: برآورد عملیاتی یعنی توجه به روحیه، بصیرت، مهارت، اعتقادات، منش، رفتار و آموزش کارکنان است و ما در برآورد عملیاتی موضوع فرهنگ سازمانی را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: ناجا به عنوان سازمانی بزرگ، عمیق و تاثیرگذار در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … دارای فرهنگ غنی سازمانی است و نباید در مقابل هر تهدیدی آسیب پذیر باشد و با اتکا به فرهنگ سازمانی کاملا محکم و استوار باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی ناجا با بیان اینکه پلیس خدمتگزار مردم است و با هر مجرم مقتدرانه برابر قانون برخورد می کند، تصریح کرد: عزت سازمان، سرمایه است و آن را با اقتدار و قداست باید حفظ کرد.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: 93 درصد جرایم مربوط به سرقت ها است و فرماندهان و مدیران انتظامی با افزایش نگهبان محله، توسعه شبگردها و دشتبان در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و با اقدامات هوشمندانه و برنامه ریزی شده و کشف به موقع سرقت، سرقت ها را کاهش و احساس امنیت را در جامعه حفظ و ارتقاء دهند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: باید هزینه های جرم متناسب با آن باشد از این رو پلیس، باید در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهادها را در دستور کار قرار دهد، باید مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان بر لزوم توجه و اهتمام به قرارگاه‌های تحول کوپ و قرارگاه ارتقاء و حفظ امنیت اخلاقی و اجرای مطلوب و مستمر طرح‌های ناظر یک و دو تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن