اقتصادی

اجرای ۲۸۶ پروژه عمرانی در استان‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ – ۱۸:۵۳ اجرای ۲۸۶ پروژه عمرانی در استان‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه قرارگاه در حال حاضر پروژه‌های بزرگی را در ۳۰ شهر و کلان شهر اجرا می‌کند، گفت: قرارگاه خاتم تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی در کل استان‌ها اجرا می‌کند.

اجرای ۲۸۶ پروژه عمرانی در استان‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید محمد، بعد از ظهر امروز در مراسم امضاء تفاهمنامه بین شورای عالی استانها و قرارگاه خاتم، بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء در حال حاضر پروژه‌های بزرگی را در ۳۰ شهر و کلان شهر اجرا می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه قرارگاه خاتم تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی در کل استان‌ها اجرا می‌کند، افزود: قرارگاه توان فنی و مهندسی مناسبی در اغلب استان‌ها دارد و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه مناطق کمتر برخوردار استفاده بهینه کرد.

وی اظهار کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌ها به صورت هدفمند با پیشنهاد شورای عالی استانها مقرر شد، از این ظرفیت‌ها در زمینه محرومیت‌زدایی، تامین فضای مناسب در شهرها برای رفاه شهروندان، توسعه حاشیه شهرها، ‌ اشتغال آفرینی برای روستاها و ایجاد فضاهای مناسب‌تر برای مناطق کم برخوردار استفاده شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: در این راستا مقرر شد با همکاری شورای عالی استان‌ها و براساس راهکارهایی که به آنها ارائه کردیم، در قوانین بودجه بعدی منابعی را در بودجه در نظر بگیریم، قطعا با امضای این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت‌های مغفول بودجه که با استفاده از ‌آنها خدمات بهتری می‌توان انجام داد، سرعت می‌گیرد.

مهم‌ترین اخبار و دقیق ترین تحلیل‌های اقتصادی را در کانال فارس اقتصادی در پیام‌رسان‌ها بخوانید.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن