اجتماعی

احداث بازارهای جدید میوه و تره بار/فروش غیر حضوری انواع محصولات

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۵ احداث بازارهای جدید میوه و تره بار/فروش غیر حضوری انواع محصولات

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از احداث بازارهای جدید میوه و تره بار با اولویت محله‌های پرجمعیت و کم‌برخوردار خبر داد و گفت: نحوه ارائه خدمات میادین میوه و تره بار با فروش غیر حضوری انواع محصولات سرعت می‌یابد.

احداث بازارهای جدید میوه و تره بار/فروش غیر حضوری انواع محصولات

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد درباره احداث بازارهای جدید میوه و تره بار اظهارداشت:شرط بقای هر سازمان، توانمندی آن سازمان در سازگاری با تغییرات پیرامونی است. وضعیتی که با آن روبه‌رو هستیم، سبک زندگی خاصی را پدید آورده است و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تلاش کرده تا خود را به سرعت با این شرایط هماهنگ و همسو کند.

وی با بیان اینکه دوره آزمون و خطا گذشته است و نباید شهروندان هزینه آزمون و خطای مدیران را بپردازند، اظهار کرد: اگر چه اصرار داریم که این تحولات به سرعت صورت گیرد، اما نباید دقت را فدای سرعت کنیم و لازم است تغییرات مد نظر با انجام مقدمات و تدارکات مورد نیاز، طبق برنامه‌ریزی قبلی و با آگاهی و هماهنگی کامل صورت گیرد.

راد با تأکید بر اینکه همه باید خود را نسبت به مسائل و مشکلات شهروندان مسوول بدانیم، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به حل برخی مسائل و مشکلات شهری از جمله تراکم ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن کمک کند، ارائه خدمات آنلاین (برخط) به مشتریان است که توسعه آن در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تأثیر توسعه بازارهای میوه و تره بار محله‌ای در کاستن از سفرهای درون‌شهری و کاهش آلودگی هوا را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی این سازمان برای احداث بازارهای جدید میوه و تره بار با اولویت محله‌های پرجمعیت فاقد بازار و محله‌های کم‌برخوردار آمادگی کامل دارد که البته تحقق این مهم، مستلزم اختصاص زمین مناسب از سوی شهرداری‌های مناطق است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن