اجتماعی

احضار پنج مدیر به اتهام ترک فعل در تأمین آب آشامیدنی سالم

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۵ احضار پنج مدیر به اتهام ترک فعل در تأمین آب آشامیدنی سالم

دادستان کرمان گفت: پنج نفر از مدیران آب و فاضلاب به دلیل ترک فعل در تامین آب آشامیدنی سالم در جیرفت و عنبرآباد احضار شدند.

احضار پنج مدیر به اتهام ترک فعل در تأمین آب آشامیدنی سالم

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره ورود مدعی العموم به موضوع تامین آب آشامیدنی سالم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، گفت: در پی گزارش واصله از سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر ترک فعل برخی ازمدیران در موضوع تامین آب آشامیدنی سالم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و پنج نفر از مدیران استانی و شهرستانی آب و فاضلاب احضار شدند.

دادخدا سالاری افزود: در گزارش سازمان اطلاعات سپاه به موضوعات ترک فعل مدیران آب و فاضلاب در تامین آب آشامیدنی سالم اشاره شده است که رسیدگی تخصصی به این موارد در معاونت حقوق عامه دادسرای کرمان دنبال و مدیران مقصر در این رخداد، احضار شدند.

وی با اشاره به این مطلب که براساس پیگیری‌های تخصصی دستگاه قضایی تخصیص اعتبار برای تامین آب آشامیدنی سالم از سد جیرفت مطرح و دنبال شده است، خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت نیز سالم سازی مخازن و تصفیه خانه‌های آب این دو شهرستان مورد تاکید و نظارت دستگاه قضایی قرار گرفته است.

دادستان کرمان ضمن بیان اینکه برخورد با هرگونه ترک فعل مدیران از اولویت‌های مورد نظر قوه قضاییه به شمار می‌رود، عنوان کرد: در راستای تامین آب سالم آشامیدنی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، احدی از قضات با دستور مستقیم دادستان کرمان مسئول پیگیری و نظارت دقیق بر موضوع شده است.

وی تاکید کرد: بنا بر دستورات اکید ریاست قوه قضاییه از این پس ترک فعل مدیران در انجام مسئولیت‌های قانونی خود به صورت ویژه تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن