اقتصادی

احیای انجمن نفت مشکلات ناشی از تحریم‌ در گواهی کیفیت را حل خواهد کرد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۳ احیای انجمن نفت مشکلات ناشی از تحریم‌ در گواهی کیفیت را حل خواهد کرد

وزیر نفت گفت: با اعمال تحریم‌ها تعداد زیادی از تولیدکنندگان ما برای اخذ کیفیت از نهادهای بین‌المللی دچار مشکلاتی بودند. در نتیجه ما تلاش کردیم که نهادی داخلی برای کنترل کیفیت تجهیزات ساخت داخل تأسیس شود تا این خلأ برطرف شود.

احیای انجمن نفت مشکلات ناشی از تحریم‌ در گواهی کیفیت  را حل خواهد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز در حاشیه مراسم اعطای اولین گواهینامه کیفیت محصول کالا و تجهیزات صنعت نفت به نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران در جمع خبرنگاران گفت: امروز با همکاری وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد نخستین نهاد ملی برای صدور گواهی کیفیت برای تجهیزات ایرانی در صنعت نفت کشور تأسیس شد.

وی گفت: این اقدام بسیار ضروری بوده و یک گام مهم برای توسعه فناوری ملی با استانداردهای بین‌المللی محسوب می‌شود، ما تلاش کردیم با تأسیس این نهاد، راه را برای استفاده از تجهیزات ملی باز کنیم.

زنگنه اظهار داشت: قبل از تحریم‌ها تعداد زیادی از تولیدکنندگان ما برای اخذ کیفیت از نهادهای بین‌المللی دچار مشکلاتی بودند که این مشکلات بعد از اعمال تحریم‌ها تشدید شد. در نتیجه ما تلاش کردیم که نهادی داخلی برای کنترل کیفیت تجهیزات ساخت داخل تأسیس شود تا این خلأ برطرف شود.

وزیر نفت گفت: این اقدام هم از نظر کیفی و هم کمی برای پوشش تمامی کالاهای ایرانی باید ادامه پیدا کند و از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیرساخت‌های آن تکمیل شود. در این راستا انجمن نفت ایران یک نهاد بی‌طرف و تخصصی برای صدور گواهی کیفیت و برای تجهیزات صنعت نفت است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن