اجتماعی

اختتامیه متفاوت برای بیستمین پرسش مهر/ تجلیل از 250 دانش‌آموز و معلم

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۸:۴۵ اختتامیه متفاوت برای بیستمین پرسش مهر/ تجلیل از 250 دانش‌آموز و معلم

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اختتامیه متفاوت بیستمین پرسش مهر از طریق شبکه آموزش خبر داد.

اختتامیه متفاوت برای بیستمین پرسش مهر/ تجلیل از 250 دانش‌آموز و معلم

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه تلویزیونی ایران اظهار کرد: بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری با اختتامیه متفاوت، امروز به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: پرسش مهر در سال 76 در روستای بنمار اردبیل آغاز شد و در سال 1380 در قالب پرسش مهر رئیس جمهور آغاز شد و به طور مرتب با عنایت ریاست جمهوری در همه دولت‌ها برگزار شد و فردا بیست و یکمین دوره پرسش مهر با به صدا در آمدن آغاز سال تحصیلی، آغاز می شود.

کاظمی اضافه کرد: پرسش مهر یک فرایند تکاملی داشته است و توانسته است جامعه مخاطب خیلی خوبی را جمع کند و می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد؛ ضمن اینکه قانونی شده و در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده و دستورالعمل دارد.

وی افزود: دانش آموزان و خانواده ها و معلمان طبیعتا منتظر پرسش مهر هستند که سوال مهر رئیس جمهور چه خواهد بود؟ و به محض اعلام پرسش مهر، محورها اعلام و برنامه آغاز می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروزه برگزاری مسابقات پرسش مهر به 21 رشته گسترش پیدا کرده است، گفت: امروز تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر از قاب شبکه آموزش برگزار می‌شود.

وی به ویژگی‌های پرسش مهر اشاره کرد و ادامه داد: بالاترین مقام اجرایی یک کشور، پرسش مهر را مطرح می‌کند و رؤسای جمهور هر ساله، مهم‌ترین دغدغه اجتماعی و تربیتی جامعه را مطرح می‌کنند.

کاظمی از مشارکت بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر- رشته در این فراخوان خبر داد و افزود: در سال جاری تحصیلی از بین تعداد شرکت‌کننده در مرحله آموزشگاه، پس از برگزاری مراحل ارزیابی منطقه‌ای و استانی، حدود ۵ هزار اثر منتخب دانش آموزی از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد؛ در پایان این مسابقات 250 نفر از دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.

ادامه دارد

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن