سیاسی

اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات پژوهشی‌ دستگاه‌های اجرایی به پایان‌نامه‌های دانشجویی

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ – ۰۰:۵۵ اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات پژوهشی‌ دستگاه‌های اجرایی به پایان‌نامه‌های دانشجویی

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه این کمیسیون برای تخصیص 10 درصد از اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی به پایان‌نامه‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و دانشگاه‌ آزاد خبر داد.

اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات پژوهشی‌ دستگاه‌های اجرایی به پایان‌نامه‌های دانشجویی

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون مصوب کردند که دانشگاه‌ها می‌توانند تا سقف درآمدهای اختصاصی خود در سال ۹۹ از بانک تسهیلات دریافت کنند و این تسهیلات باید برای طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ایی با اولویت ساخت، تکمیل و خرید خوابگاه‌های دانشجویی به ویژه در مناطق محروم هزینه شود.

وی افزود: همچنین براساس این مصوبه همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی می‌توانند از محل این تسهیلات برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود هزینه کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: علاوه بر این براساس مصوبه امروز اعضای کمیسیون تلفیق ۱۰ درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به پایا‌ن‌نامه‌های دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و دانشگاه‌ آزاد تخصیص می‌یابد.

زارع خاطرنشان کرد: همچنین طبق مصوبه امروز کمیسیون‌ وام‌های صندوق رفاه دانشجویی علاوه بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی به دانشجویان دانشگاه آزاد نیز پرداخت می‌شود و دانشجویان دانشگاه آزاد نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: طبق این مصوبه دانشجویان مورد حمایت نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و سازمان بهزیستی می‌توانند برای پرداخت مازاد هزینه دانشگاهی خود را که توسط نهادهای حمایتی پرداخت نمی‌شود از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی استفاده کنند.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن