اقتصادی

اختلاف دمای 40 درجه ای 2 شهر کشور/رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 6 استان

شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ – ۲۱:۲۴ اختلاف دمای 40 درجه ای 2 شهر کشور/رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 6 استان

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز تا بعدازظهر دوشنبه ۳۰ فروردین رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد شدید موقت در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، کرمان، شمال هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

اختلاف دمای 40 درجه ای 2 شهر کشور/رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت  در 6 استان

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز آینده در غرب اصفهان، شمال فارس، غرب یزد، کرمان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده داریم.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا بعدازظهر دوشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد شدید موقت در برخی مناطق پیش بینی می شود این شرایط روز یک‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و کرمان و روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ در کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: در این راستا احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌ها به صورت محدود، احتمال برخورد صاعقه، خیزش موقت گردوخاک پیش بینی و توصیه می شود اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل‌ها، احتیاط در صعود به ارتفاعات و احتیاط عشایر کوچ رو در هنگام جابه جایی و چرای احشام در مسیل‌ها در دستور کار باشد.

اصغری افزود: روز دوشنبه ۳۰ فروردین در شرق فارس، ارتفاعات کرمان و هرمزگان، سیستان و بلوچستان و همچنین شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سه شنبه ۳۱ فروردین در اغلب نقاط کشور آسمان صاف و آرام است: افزود: روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش خفیف باران داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: در سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۷ و ۱۸ درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن