اجتماعی

اختلاف شورای شهری‌ها به رأی غیرباغ به اراضی مشجر

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۶ اختلاف شورای شهری‌ها به رأی غیرباغ به اراضی مشجر

سخنگوی شورای شهر تهران در اعتراض به رأی غیرباغ به اراضی مشجر گفت: تعجب‌ برانگیز است که چرا کمیسیون باغات به زمینی که در سند آن قید مشجر ذکر شده رأی غیرباغ داده است.

اختلاف شورای شهری‌ها به رأی غیرباغ به اراضی مشجر

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در اعتراض به رأی غیرباغ به اراضی مشجر اظهار داشت: در مورد اراضی کمتر از 500 متر فقط معیار حدنصاب درختان منتفی است و بسیار تعجب‌انگیز بوده که چرا کمیسیون باغات به زمینی که در سند آن قید مشجر ذکر شده رأی غیرباغ داده است.

وی افزود: من درباره رأی غیرباغ به اراضی مشجر اعتراض و گلایه دارم و موارد مشابهی به صورت زیاد مطرح شده که مثلا در کمیسیون رأی باغ داده شده اما در صحن شورا از رأی غیرباغ به همان پروانه دفاع می‌کنند و توضیح می‌دهند.

وی درباره صحبت‌های محسن هاشمی که از او خواستار شد مشکلات را با محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی برطرف کند خاطرنشان کرد: اگر شما می‌خواهید همه مسائل اصلی شورا را در خارج از صحن حل و فصل کنید مبحث دیگری است ولی به نظرم باید به این موضوع توجه جدی شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن