سیاسی

اختیار توزیع نهاده‌ها و فروش ذخایر استراتژیک دام و طیور را به استان‌‌ها بدهید

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۹:۲۳ اختیار توزیع نهاده‌ها و فروش ذخایر استراتژیک دام و طیور را به استان‌‌ها بدهید

نماینده ایلام در مجلس در دیدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام کشور خواستار افزایش اختیارات استان‌ها در توزیع نهاده‌ها و ذخایر استراتژیک دام و طیور و فروش محصولات پروتئینی نزدیک به تاریخ انقضا شد.

اختیار توزیع نهاده‌ها و فروش ذخایر استراتژیک دام و طیور را به استان‌‌ها بدهید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با محمدرضا طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار خواستار افزایش اختیارات استان‌ها در خصوص توزیع ذخائر استراتژیک نهاده‌ها و محصولات تغذیه‌ای دام و طیور و توزیع و فروش محصولات پروتئینی نزدیک به تاریخ انقضا که در انبار شرکت پشتیبانی استان‌ها وجود دارد شد.

همچنین فلاحی در این دیدار ضمن ضرورت توجه به کارخانه‌های تولید نهاده‌های دام و طیور در استان که به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده‌اند از اینکه سهمیه‌های ابلاغی نهاده‌های تغذیه‌ای (کنجاله سویا،ذرت) به استان ناکافی است انتقاد کرد.

نماینده ایلام در مجلس با توجه به قاچاق دام به کشورهای همسایه از یک طرف و نیاز دامداران به صادرات از طرف دیگر و احتمال افزایش قیمت مصرف داخلی در صورت صادرات خواستار تلاش بیشتر این شرکت برای حل این چالش به شکل صحیح شد.

فلاحی همچنین در این دیدار افزود: ضرورت ارتقا جایگاه سازمانی ایلامی‌ها در شرکت پشتیبانی دام کشور در راستای افزایش ضریب نفوذ ایلام در مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام کشور در این دیدار به نماینده ایلام در مجلس قول مساعد داد تا تمام تلاش خود را در راستای حل معضلات فوق و کمک به این استان به کار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن