ورزشی

اخطار AFC به تراکتور برای پرداخت مطالبات منصوریان/ محرومیت نقل‌انتقالاتی در انتطار تبریزی‌ها

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 19:54 منتشر شده در مورخ: 1400/05/06 شناسه خبر: 1755209 اخطار AFC به تراکتور برای پرداخت مطالبات منصوریان/ محرومیت نقل‌انتقالاتی در انتطار تبریزی‌ها اخطار AFC به تراکتور برای پرداخت مطالبات منصوریان/ محرومیت نقل‌انتقالاتی در انتطار تبریزی‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت مطالبات علیرضا منصوریان به باشگاه تراکتور تبریز اخطار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان در ابتدای لیگ بیستم هدایت تراکتور تبریز را بر عهده داشت و پس از پنج مسابقه، به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

منصوریان پس از این اتفاق، از باشگاه تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد که کمیته وضعیت، تراکتور را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 928 میلیون و 138 هزار و 487 تومان محکوم کرد. تأیید محکومیت تراکتور در کمیته استیناف سرمربی فعلی آلومینیوم اراک همچنین شکایت خود را در AFC نیز مطرح کرد و این شکایت اعلام وصول شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه تراکتور اعلام کرده در صورت عدم پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل، تراکتور از فعالیت نقل‌وانتقالاتی محروم خواهد شد و در صورتی که مبلغ مورد نظر منصوریان پس از مهلتی مجددپرداخت نشود، از تیم تراکتور در فصل آینده لیگ برتر امتیاز کسر خواهد شد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1755209 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن