ورزشی

ادعای خبرنگار ترکیه درباره آینده قایدی/ او فصل بعدی می‌تواند در لیگ هلند بازی کند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 11:03 منتشر شده در مورخ: 1400/01/27 شناسه خبر: 1725054 ادعای خبرنگار ترکیه درباره آینده قایدی/ او فصل بعدی می‌تواند در لیگ هلند بازی کند ادعای خبرنگار ترکیه درباره آینده قایدی/ او فصل بعدی می‌تواند در لیگ هلند بازی کند خبرنگار ترکیه‌ای روزنامه دامگا پس از درخشش قایدی در لیگ قهرمانان آسیا به تمجید از بازیکن ایرانی پرداخت و مدعی شد او فصل آینده می‌تواند در اروپا و مشخصاً در لیگ هلند بازی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بامداد امروز در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، استقلال با درخشش مهدی قایدی مقابل الاهلی عربستان به برتری ۵ بر ۲ رسید و توانست شروعی طوفانی را به ثبت رساند.

مهدی قایدی در این مسابقه ۲ گل به ثبت رساند که یکی از گل‌ها به زیباترین شکل ممکن و با ضربه‌ای فوق‌العاده به ثبت رسید. همین درخشش باعث شد تا «بوراک زینی»‌ به تمجید از ستاره استقلال بپردازد و در خصوص آینده او گمانی زنی کند. خبرنگار ترکیه‌ای روزنامه دامگا در صفحه شخصی خود با انتشار گل زیبا قایدی نوشت که این بازیکن فصل آینده به احتمال فراوان می‌تواند در اروپا بازی کند. او در ادامه در پاسخ به یکی از کاربران مدعی شد که هلند محتمل‌ترین گزینه ستاره استقلال است و برای او نوشت: شایعاتی در خصوص علاقه تیم‌های هلندی به قایدی وجود دارد.

انتهای پیام

https://www.dana.ir/1725054 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن