اقتصادی

ارائه مشوق‌های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی

يکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۵:۳۳ ارائه مشوق‌های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه مشوق‌های ویژه حق واگذاری زمین به واحدهای تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه‌اندازی شوند، خبر داد.

ارائه مشوق‌های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «افزایش قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در این خصوص، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه مشوق های ویژه حق واگذاری زمین به واحدهای تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه‌اندازی شوند، خبر داد.

وی افزود: یک طرح توسعه شهرک صنعتی با حدود ۴۲۰ هکتار زمین در شهرستان فیروزکوه در دست اقدام است (شهرک شماره دو) که برای تکمیل زیرساخت های آن تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد حل مشکل آب شهرک صنعتی فیروزکوه۲، تصریح کرد: برای حل مشکل آب از سد نزدیک به منطقه محل شهرک صنعتی سهمیه لازم را گرفتیم و در تامین آب برای این شهرک مشارکت خواهیم داشت تا این مشکل مرتفع شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در فیروزکوه فراهم است و از این لحاظ مشکلی نداریم.

رزم‌حسینی تصریح کرد: به واحدهای تولیدی و صنعتی که پیش از زمان مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، مشوق‌های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک ها و‌ نواحی صنعتی خواهیم داد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن