اقتصادی

ارائه 8 میلیون نفر ساعت آموزش به کارکنان دولت

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۰۳:۲۴ ارائه 8 میلیون نفر ساعت آموزش به کارکنان دولت

مرکز آموزش مدیریت دولتی اعلام کرد:‌ 8.5 میلیون نفر ساعت در دوره های الکترونیکی و کلاس های زنده مرکز آموزش مدیریت دولتی شرکت داشته اند.

ارائه 8 میلیون نفر ساعت آموزش به کارکنان دولت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مرکز آموزش مدیریت دولتی اعلام کرد:‌ 8.5 میلیون نفر ساعت در دوره های الکترونیکی و کلاس های زنده مرکز آموزش مدیریت دولتی شرکت داشته اند. از این رو رکورد فعالیت های مرکز آموزش مدیریت دولتی در سومین هفته دیماه شکسته شد.

در هفته جاری برنامه زمان بندی فعالیت های مرکز آموزش مدیریت دولتی از تاریخ 20 لغایت 26 دی ماه 1399 در 84 عنوان فعالیت اعلام شد که بیانگر اوج گرفتن فعالیت های مرکز در سومین هفته دی ماه است.

استقبال کارکنان نظام اداری کشور از دوره های آموزشی الکترونیکی و آزمون های عمومی به گونه بوده است که که می تواند آن را گامی بلند در آموزش نظام اداری کشور و پیام آور بهره وری در دستگاه های اجرایی دانست.

برگزاری دوره های تربیت ارزیاب به صورت همزمان برای فراگیرانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت سهامی سازمان آب و برق استان خوزستان، سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، همچنین برگزاری کانون ارزیابی شایستگی عمومی مدیران در استان گیلان و نیز تداوم کلاس های زنده توسعه شایستگی و کلاس های زنده آموزشی مدیران و کارکنان و تولید برنامه اخبار تصویری نظام اداری کشور در کنار تولید محتوای منابع آموزشی و چندرسانه‌ای را می‌توان از مهم‌ترین فعالیت‌های این هفته بوده است.

براساس این برنامه، 5 دوره تربیت ارزیاب حرفه ای بالغ بر 2300 نفر ساعت، 10 کلاس زنده از مجموعه دوره های توسعه شایستگی مدیران برای 734 فراگیر از دستگاه های اجرایی با 2936 نفر ساعت و 5 کلاس زنده از مجموعه دوره های آموزشی مدیران و کارکنان برای 400 فراگیر از سازمان غذا و دارو بالغ بر 760 نفر ساعت و نیز 25 آزمون غیرحضوری ویژه کارکنان و مدیران پایه، میانی و ارشد برای فراگیرانی از نهاد ریاست جمهوری، استانداری همدان، سازمان حج و زیارت، دانشگاه پیام نور، سازمان نقشه برداری کشوری، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مرکز الگوی اسلامی ایرانی- پیشرفت، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از طریق سامانه جامع آزمون های الکترونیکی مرکز (azmoon.smtc.ac.ir) برگزار می شود که در مجموع در 5 آزمون ویژه مدیران پایه، 38880 نفر ساعت و در 5 آزمون ویژه مدیران میانی 5226 نفر ساعت و در 4 آزمون ویژه مدیران ارشد 102 نفر ساعت شرکت دارند.

مرکز آموزش مدیریت دولتی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را جهت بهره برداری و اطلاع رسانی آسان و گسترده به جامعه هدف خود یعنی مدیران و کارکنان نظام اداری کشور، از طریق درگاه مرکز به نشانی (www.smtc.ac.ir) همواره به صورت هفتگی اعلام می کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن