اقتصادی

ارتباط پیوسته مسئولان با کشاورزان نبود/ راه انتقاد برای کشاورزان باز شد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۱۲ ارتباط پیوسته مسئولان با کشاورزان نبود/ راه انتقاد برای کشاورزان باز شد

وزیر جهاد کشاورزی نداشتن ارتباط پیوسته با کشاورزان را در سالهای گذشته مشکل اصلی خواند و گفت: راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران(تاک) این ارتباط را برقرار می کند و موجب افزایش درآمد کشاورزان می شود.

ارتباط پیوسته مسئولان با کشاورزان  نبود/ راه انتقاد برای کشاورزان باز شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس امروز کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم رونمایی از شبکه اجتماعی کشاورزی ایران(تاک) نداشتن ارتباط پیوسته با کشاورزان را در سالهای گذشته از مهمترین مشکل این بخش عنوان کرد و گفت: راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران گام مهمی برای ایجاد این ارتباط است.

خاوازی افزود: همه بهره برداران نیاز به اطلاعات روز بازار قیمت کشاورزی و غیر کشاورزی و نهاده ها نیاز دارند و کاملا باید از سیاست گذاریهای این بخش باید مطلع باشند و دسترسی داشته باشند. و از خدمات واقعی دولت الکترونیک بهره مند شوند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همچنین کشاورزان ما نیاز دارند که محصولات تولیدی خود را بتوانند در یک فضای خوب به مشتریان و متقاضیان خود معرفی کنند و نیز از سوی دیگر دانش و اطلاعات مورد نیاز باید به طریقی به کشاورزان منتقل شود که باعث افزایش درامد آنها خواهد شد که این سامانه بسیار به آنهاکمک خواهد کرد.

خاوازی لزوم استفاده دانش و تجربیات کشاورزان نمونه و خبره را برای دیگر کشاورزان ضروری دانست که این امکان در سامانه تاک وجود دارد و وجود 2000 هیات علمی سازمان تات هم در بخش کال سنتر این شبکه می تواند گره از بسیاری مشکلات کشاورزان باز کند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همچنین در این سامانه شرایط برای انتقال توصیه ها و انتقادات کشاورزان به مسوولان فراهم است و فازهای بعدی این اپلیکیشن هم تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن