سیاسی

ارجاع سوال عدم حمایت وزارت نیرو از برق هسته‌ای به هیات رئیسه مجلس

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ – ۱۹:۵۶ ارجاع سوال عدم حمایت وزارت نیرو از برق هسته‌ای به هیات رئیسه مجلس

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به عدم اقناع خود از پاسخ‌های وزیر نیرو درباره عدم حمایت این وزارتخانه از تولید برق هسته‌ای در کشور، از ارجاع این سوال به هیات رئیسه با امضای رئیس کمیسیون انرژی خبر داد.

ارجاع سوال عدم حمایت وزارت نیرو از برق هسته‌ای به هیات رئیسه مجلس

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم اقناع خود از پاسخ‌های رضا اردکانیان وزیر نیرو به دلیل عدم حمایت وزارت نیرو از تولید برق هسته‌ای در کشور، اظهار داشت: به دلیل اینکه این پاسخ‌ها را قانع‌کننده ندانستم و وزارت نیرو هم در مهلت تعیین شده نتوانست پاسخ مکتوب را به سوالم ارسال کند به همین دلیل تصمیم گرفتم عدم اقناع خود را اعلام کردم تا این سوال به صحن علنی مجلس شود.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته نامه‌ای با امضای فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی به هیات رئیسه مجلس که حاوی عدم اقناع من از سوالم از وزیر نیرو ارسال شده است، افزود: در این نامه سوالم با عنوان اینکه «چرا وزارت نیرو از برق هسته‌ای حمایت نمی‌کند» به هیات رئیسه مجلس ارجاع شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: متاسفانه وزارت نیرو در این باره پاسخی را به کمیسیون انرژی ارسال نکرده است و به همین دلیل مقرر شد که تعیین تکلیف این سوال در صحن علنی مجلس مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن