سیاسی

ارکانی: به خاطر شالوده ضعیف لایحه بودجه هر برنامه‌هایی بر روی آن فرو می‌ریزد

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۳:۲۲ ارکانی: به خاطر شالوده ضعیف لایحه بودجه هر برنامه‌هایی بر روی آن فرو می‌ریزد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: به خاطر شالوده و فونداسیون ضعیف لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ هر بنایی که بر روی آن ساخته شود دیر یا زود فرو می‌ریزد.

ارکانی: به خاطر شالوده ضعیف لایحه بودجه هر برنامه‌هایی بر روی آن فرو می‌ریزد

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ دارای شالوده و فونداسیون ضعیف است و این شالوده ضعیف باعث می‌شود تا هر بنایی که بر روی آن ساخته شود دیر یا زود فرو ریزد.

وی افزود: با تفسیر شورای نگهبان، مجلس نمی‌تواند تغییر اساسی در لوایح دولت ایجاد کند و به ویژه در رابطه با لایحه بودجه نباید تغییرات آنقدر زیاد باشد که شاکله آن را تغییر دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در مصاحبه‌ای عنوان کرد که ۸۰ درصد لایحه بودجه دارای اشکال است و گفت که ما این ۸۰ درصد را تغییر داده‌ایم.

اردکانی خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی ۸۰ درصد لایحه بودجه تغییر کند در واقع شاکله آن تغییر کرده و این مسئله مورد ایراد شورای نگهبان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه من به کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن مجلس رای منفی خواهم داد، افزود: ما باید برای سال آینده بودجه چنددوازدهم تصویب کنیم و اجازه دهیم تا دولت بعد که مستقر می‌شود لایحه بودجه خود را ارائه کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتند، ما باید برای ماه‌های نخست سال آینده با لحاظ کردن افزایش ۲۵ درصدی حقوق بودجه چنددوازدهم تصویب کنیم و اجازه دهیم تا دولت آینده خود لایحه بودجه‌اش را تقدیم مجلس کند.

نتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن