اجتماعی

از مردم شریف استان قم عذرخواهی می‌کنم

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۷:۰۳ از مردم شریف استان قم عذرخواهی می‌کنم

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه نسبت به صحبت‌های اخیرش در جلسه ستاد کرونا سوء برداشت شده است، گفت: از علما، امام جمعه و مردم شریف استان قم عذرخواهی می‌کنم.

از مردم شریف استان قم عذرخواهی می‌کنم

علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در ستاد ملی کرونا همیشه وضعیت شیوع کرونا و بیماران کرونایی ۳۱ استان را تحلیل و بررسی می‌کنیم و با توجه به شرایط خاص و ایجاد شده در کشور، خوشبختانه روند کنترل بیماری به ثبات رسیده است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه نگران ایجاد موج بعدی کرونا در کشور هستیم، افزود: درباره موج بعدی شیوع کرونا در کشور تذکراتی را به استان‌ها می‌دهیم و صحبت‌هایی که درباره بحث رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در قم شد بر اساس گزارش‌های رسیده به ما بود و ما موظف به تاکید به رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها در استان‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جملات و نکاتی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا گفته شد، که صرفاً قصد تذکر و رعایت شیوه نامه‌ها بود و به هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، علما، امام جمعه و سایر افراد بزرگ در قم را نداشتم و ندارم، ادامه داد: در این زمینه اگر از صحبت‌های من سوء برداشتی شده قصد ما، فقط کنترل بیماری و رعایت دستورالعمل‌ها بوده و قصد دیگری وجود نداشته است.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن