اجتماعی

اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۰:۱۳ اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد

هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت را تصویب کرد.

اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت را به تصویب رساند.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی با اعلام این خبرگفت:مطابق این اساسنامه، به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی، صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت، وابسته به سازمان بهزیستی و دارای شخصیت حقوقی، اداری و مالی مستقل، تشکیل و اداره می‌شود.

وی افزود: مرکز اصلی صندوق در تهران است و با سرمایه‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال (از محل اعتبارات مصوب مربوط به سازمان بهزیستی) اداره می‌شود.

قبادی دانا گفت: اعطای تسهیلات خود اشتغالی و حمایت از کارآفرینان با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات اعتباری در قالب‌های مختلف از قبیل قرض‌الحسنه با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، کمک مالی برای ایجاد زیرساخت‌های اشتغال و نیز کمک به تأمین و پرداخت یارانه سود و کارمزد به مجریان طرح‌های اشتغال‌زا و کارآفرینی برای افراد دارای معلولیت از وظایف و اختیارات این صندوق است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن