اجتماعی

استانداردهای محتوای آموزشی مهدکودک‌ها به بهزیستی ابلاغ می‌شود

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۸ استانداردهای محتوای آموزشی مهدکودک‌ها به بهزیستی ابلاغ می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استخدام نیرو و محتوای آموزشی مهدکودک‌ها براساس قوانین و استانداردهای آموزش و پرورش است، گفت: استانداردهای محتوای آموزشی مهدکودک‌ها، از سوی آموزش‌ و پرورش به سازمان بهزیستی ابلاغ می‌شود.

استانداردهای محتوای آموزشی مهدکودک‌ها به بهزیستی ابلاغ می‌شود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه بررسی وضعیت مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آیین‌نامه اجرایی تبصره (2) ماده (2) قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مصوب اردیبهشت‌ماه 99 گفت: طبق این آیین‌نامه مسؤولیت و صدور مجوز مهدکودک‌ها بر عهده سازمان بهزیستی قرار گرفته است و صدور مجوز تأسیس پیش‌دبستانی نیز بر عهده وزارت آموزش‌ و پرورش است.

وی به تعیین شاخص‌های آموزشی و پرورشی در این آیین‌نامه اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این آیین‌نامه نظارت بر مهدکودک‌ها از حیث رعایت شاخص‌های آموزشی و پرورشی و محتوای آموزشی بر عهده وزارت آموزش‌ و پرورش است.

حاجی‌میرزایی تأکید کرد: طبق این آیین‌نامه مقرر شده است که محتوای آموزشی توسط وزارت آموزش‌ و پرورش ظرف ۶ ماه از تاریخ تصویب آیین‌نامه تهیه و پس از تصویب شورای عالی آموزش ‌و پرورش به سازمان بهزیستی برای اجرا ابلاغ شود.

وزیر آموزش‌ و پرورش به ماده 8 و 9 این آیین‌نامه اشاره کرد و گفت: بر این اساس به‌کارگیری کارکنان مهدکودک‌ها بر اساس قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش،‌ امکان‌پذیر است و همچنین استانداردهای آموزش محتوای آموزشی به مؤسسان و کارکنان مهدکودک، توسط وزارت آموزش و پرورش تهیه و برای اجرا در مهدکودک‌ها به سازمان بهزیستی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن