استخدام

استخدام کارشناس بازرگانی خارجی،کارشناس IT، منشی در اصفهان

یک شرکت بازرگانی بین المللی در اصفهان با بیش از یک دهه فعالیت جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیشرایط احرازمزایا

کارشناس بازرگانی خارجی (حوزه محصولات پالایشگاهی)

  • جنسیت: آقا ، خانم

شرایط عمومی :

  • تمام وقت
  • حداکثر سن 35 سال
  • حداقل تحصیلات کارشناسی
  • حداقل سابقه کار مفید و قابل استناد پنج سال
  • آشنا به محصولات پالایشگاهی/ نفتی/ پتروشیمی
  • آشنا به موضوعات دیجیتال مارکتینگ حوزه نفتی
  • آشنا به قوانین و مقررات صادرات محصولات نفتی

شرایط تخصصی :

  • تسلط کامل ( نگارش – صحبت ) به یکی از زبان های ( عربی-انگلیسی)
  • حقوق و مزایا توافقی
  • پورسانت ارزی
  • بونس
  • پاداش
کارشناس IT
  • جنسیت: آقا ، خانم
  • تسلط به اصول نگارش فارسی معیار , نویسندگی و تولید محتوا
  • آشنایی کامل با حوزه فناوری دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی
  • آشنایی و تسلط کامل با قوانین بهینه سازی محتوا (سئو)
  • خلاق و ایده پرداز
  • توانایی جستجوی بالا و رهگیری رفرنس های معتبر
  • آشنا با وردپرس و قالب های جدید
  • مسلط به طراحی وب سایت با وردپرس
  • آشنا با html و CSS
  • تسلط کامل به سئو و افزونه های سئو وردپرس و بهینه سازی سایت
  • مسلط به Google Analytics و وب مستر و توانایی استفاده از ابزارهای تحلیل سئو
  • توانایی تولید محتوا با اصول مرتبط با سئو
  • مهارت تحلیل و تعیین استراتژی در کلمات کلیدی هدف (Google keywords) به همراه نمونه کار قابل استعلام
  • مسلط به دیجیتال مارکتینگ و ایجاد کمپین های تبلیغاتی
  • مسلط به تنظیمات پلاگین های مرتبط با سئو توانایی بررسی و آنالیز رقبا و افزایش رتبه سایت
  • توانایی تهیه گزارش و استراتژی برای افزایش رتبه و بازدید آشنایی با Link Building و اهمیت لینک های داخلی آشنایی با موضوعات بهینه سازی داخلی و بیرونی سایت آشنا به سئو OFF PAGE , ON PAGE،
  • توانایی مدیریت و بروزرسانی شبکه های اجتماعی( تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین )
  • مزایا توافقی
منشی
  • جنسیت: خانم
  • تمام وقت
  • روابط عمومی بالا
  • حداقل تحصیلات کارشناسی
  • حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
  • آشنا با دوره منشی گری و مسئول دفتری سازمانی
  • دارای روحیه کار گروهی و مسئولیت پذیری بالا
  • دارای قدرت و نفوذ کلام جهت تماس های تلفنی و پاسخگویی به ارباب رجوع های حضوری
  • مسلط به اکسل، ورد، پاورپوینت و نرم افزارهای مربوطه
  • مسلط به چگونگی جمع آوری، محافظت و نگهداری کلیه اسناد مربوطه
  • مسلط به نامه نگاری های سازمانی
  • حقوق و مزایا

طبق اداره کار

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در قسمت Subject به ایمیل زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس

ایمیل km9057000@gmail.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن