استخدام

استخدام کارشناس حسابداری و مسئول دفتر مدیرعامل در سفرمارکت در تهران

استخدام سفرمارکت

سفرمارکت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلیشرایط احرازمزایا
کارشناس حسابداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداکثر سن 35 سال
  • حداقل تحصیلات کارشناسی
  • دارای تخصص و تجربه کار در امور حسابداری
  • ثبت و کنترل تمامی رویدادهای مالی روزانه
  • آشنایی با گزارشات فصلی و مالیات بر ارزش افزوده
  • آشنایی با اکسل و نرم افزارهای حسابداری
  • مسلط به امور بانکی و مغایرت گیری
  • منظم، دقیق و با انگیزه
  • بیمه تکمیلی
  • ناهار
مسئول دفتر مدیرعامل
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • ثبت کلیه نامه های وارده و صادره شرکت در دفتر اندیکاتور و کنترل ضمائم مربوطه
  • دریافت گزارشات و مکاتبات تایپ شده
  • هماهنگی تمامی برنامه های مدیرعامل، جلسات، قرارهای ملاقات و …
  • هماهنگی و رساندن تمامی اوامر صادره از مدیرعامل به تمامی مدیران و پرسنل
  • ارسال مکاتبات صادره شرکت به واحدها و موسسات و ادارات مربوطه
  • 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
  • تسلط بر نرم‌افزارهای Office
  • بیمه تکمیلی
  • ناهار

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه سفرمارکت نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن