استخدام

استخدام کارمند اداری و دستیار مدیر اجرایی در اصفهان

استخدام حمل و نقل شمس العماره

شرکت حمل و نقل شمس العماره جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلیشرایط احرازمزایا
کارمند اداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • کارمند دفتری با روابط عمومی بالا
  • با ظاهری آراسته جهت انجام امور اداری به منظور تکمیل پرسنل سالن پذیرش

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به کامپیوتر (مهارت های ICDL)
  • آشنایی با رفتار و آداب سازمانی
  • ساعات کار: شنبه تا پنجشنبه 7:30 صبح الی 17
  • میزان حقوق ثابت پنج میلیون تومان
  • به همراه بیمه و نهار در فضای سازمانی
دستیار مدیر اجرایی
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مهارت های مورد نیاز:
  • آشنایی با اصول حسابداری
  • آشنایی با رفتار و آداب سازمانی
  • آشنایی با اکسل و نامه نگاری اداری
  • آشنایی کامل با امور بازاریابی و فروش

شرح موقعیت شغلی:

  • شرح این موقعیت شغلی در چارت سازمانی و با توجه به پیشوند دستیاری
  • انجام برخی امور حسابداری، تبلیغی ترویجی و همچنین برخی امور داخلی این مجموعه می باشد که تحت نظر مستقیم مدیر اجرایی و مدیرعامل پیاده سازی و اجرا خواهد شد.
  • میزان آگاهی و دانش انفورماتیک
  • روابط عمومی قابل قبول و همچنین در اختیار داشتن خودرو به منظور ایاب و ذهاب شخصی از نیازهای این موقعیت شغلی می باشد.
  • ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:30 الی 20
  • حقوق ثابت ماهانه: 9 میلیون تومان
  • به همراه بیمه و مستقر در فضای سازمانی

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس

موبایل 09131181283 واتساپ 0913118128309131181283 ایمیل shamsolemareh.hr@gmail.com آدرس خیابان امام خمینی، خیابان باباگلی نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی حمل و نقل شمس العماره ۳ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن