استخدام

استخدام ۱۲ عنوان شغلی در اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان و هرمزگان

استخدام گروه بازرگانی و کارگزاری جم

هلدینگ بازگانی بین المللی جـم، جهت تکمیل و توسعه سرمایه های انسانی خود در استان های اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان (چابهار) و هرمزگان (بندرعباس) از افراد واجد شرایط زیر با مزایای حقوق و مزایای مکفی، هدایای مناسبتی، حق بدی آب و هوا در بندر عباس و چابهار و انواع خدمات رفاهی دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلیشرایط احرازمزایا
کارشناس ارشد امور مالی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 30 تا 45 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • با آشنایی کامل بر امور مالیاتی
  • داشتن تسلط کامل در بررسی حساب های شرکت ها به منظور تطبیق اسناد و مدارک مالی با قوانین و مقررات
  • آشنایی کامل بر معاملات فصلی، قوانین ماالیات بر ارزش افزوده
  • شناخت کامل هیاتهای مالیاتی و سایر موارد مرتبط
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس حسابداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • آشنایی کامل با تهیه و ارائه صورت های مالی
  • تهیه گزارشهای حسابداری
  • مهارت محاسبات بهای تمام شده محصولات و خدمات
  • مهارت کنترل موجودی‌ های جنسی و نقدی و سایر موارد مرتبط
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
راننده
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • با خودرو/بدون خودرو
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: کاردانی، کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • آشنایی کامل با مراحل ترخیص کاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
  • آشنایی کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس پشتیبانی فروش و خدمات مشتریان(CRM)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • داشتن توانمندی در مدیریت تماس های ورودی و خروجی مشتریان
  • یافتن و ارائه پاسخ های شخصی سازی شده به مشتریان مختلف
  • ایجاد بانک اطلاعاتی از مشتریان
  • ایجاد تعامل با مشتری
  • شناسایی نیاز های مشتری
  • ارائه راه حل برای این نیازها و حل مشکلات مشتریان
  • ایجاد روابط پایدار با مشتری
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس انفورماتیک و فناوری اطلاعات
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: مهندسی It در سایر گرایشها (نرم افزار، سخت افزار، هوش مصنوعی و…)

شایستگی مورد انتظار:

  • تسلط کامل بر امور انفورماتیک از قبیل شبکه، نرم افزار و سخت افزار و موارد مورد نیاز انفورماتیک مجموعه
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارمند تدارکات و کارپردازی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 35 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: دیپلم سایر رشته ها

شایستگی مورد انتظار:

  • دارای سابقه کارپردازی و انجام امور اداری برون سازمان و امور بانکی
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
مسئول دفتر مدیر عامل
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 35 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در سایر رشته ها

شایستگی مورد انتظار:

  • دارای سابقه مسئول دفتر مدیریت
  • روابط عمومی بالا
  • هوش عالی
  • تسلط بر نگارشات اداری
  • دارای توانمندی در حوزه مراودات
  • تسلط بر ICDL
  • محل کار: بندرعباس
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس ارشد حمل و نقل بین المللی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 30 تا 45 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت حمل و نقل، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل بین المللی و فورواردی
  • همکاری و هماهنگی با تامین‌کنندگان حمل‌ونقل جهت ارسال محصولات مشتریان
  • مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل بین المللی
  • مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
  • آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
  • محل کار: اصفهان، تهران
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس حمل و نقل داخلی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های زبان انگلیسی، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل داخلی و فورواردی
  • همکاری و هماهنگی با تامین‌کنندگان حمل‌ونقل جهت ارسال محصولات مشتریان
  • مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل داخلی
  • مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
  • آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
  • محل کار: اصفهان، تهران
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس ارشد بازرگانی بین المللی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 30 تا 45 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • تسلط کامل بر کلیه امور مربوط به خرید و فروش در حوزه تجارت بین الملل
  • نظارت بر عقد قراردادها
  • انجام مذاکرات تجاری شرکت
  • آشنایی با تجارت الکترونیک
  • برنامه‌ریزی برای پیدا کردن تامین‌کنندگان و ارزیابی آن‌ها
  • آشنایی کامل با اصلاحات حوزه واردات و صادرات
  • شناخت کامل گمرک و قوانین گمرکی
  • محل کار: اصفهان، تهران
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس ترخیصکاری (ترخیصکار حرفه ای)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • تسلط کامل با مراحل ترخیصکاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
  • تسلط کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
  • محل کار: بندرعباس، چابهار
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارمند ترخیصکاری (ترخیصکار)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: کاردانی، کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • آشنایی کامل با مراحل ترخیصکاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
  • آشنایی کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
  • محل کار: بندرعباس، چابهار
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی گروه بازرگانی و کارگزاری جم بازرگانی ۷ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن