Categories: استخدام

استخدام 12 عنوان شغلی در گروه صنعتی ایلیا استیل از البرز و تهران

استخدام ایلیا استیل

گروه صنعتی ایلیا استیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه در ایران جهت تکمیل سرمایه های انسانی خود در دفتر مرکزی و کارخانجات از استان های البرز و تهران دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز

کارشناس حسابداری فروش

(کد شغلی: HR01)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • حداکثر سن 35سال
  • شش سال سابقه کار مرتبط
  • مسلط به فرآیندهای حسابداری فروش
  • مسلط به اکسل
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس فروش

(کد شغلی: HR02)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • پنج سال سابقه کار مرتبط در صنف لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان و راهنمایی آن ها
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

پشتیبان فروش

(کد شغلی: HR03)

  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 30 سال
  • سه سال سابقه کار مرتبط در حوزه لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مسلط به کامپیوتر
  • پیگیر و پر انگیزه
  • دارای فن بیان مناسب جهت پشتیبانی تیم فروش
  • توانایی انجام بازاریابی تلفنی در صورت نیاز
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس حقوقی

(کد شغلی: HR04)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • تسلط به کلیه امور مربوط به ثبت علائم تجاری و امور مربوط به اخذ و تمدید کارت بازرگانی
  • تسلط به پیگیری مربوط به ابلاغ های قضایی از طریق سامانه عدل ایران
  • انجام مربوط به اسناد رسمی از طریق دفاتر اسناد رسمی شامل وکالتنامه های مربوطه، اقرارها، اسناد رهنی
  • انجام امور مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و رسیدگی به شکایات مطروحه در آن سازمان
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس برنامه ریزی فروش

(کد شغلی: HR05)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • شناسایی انحرافات فروش از تولید و پیش بینی
  • تحلیل روند فاکتورها و محاسبه فروش از دست رفته
  • بررسی و نظارت بر موجودی کالاها در انبار
  • پیگیری تولید بر مبنای نیازسنجی از بازار
  • راندمان سنجی مشتریان بر اساس فروش، هزینه و سودآوری، نرخ ریزش و پارامترهای مرتبط
  • محاسبه خواب سرمایه و شناسایی کالاهای راکد و کند فروش
  • افزایش بهره وری از طریق تحلیل و آنالیز KPI ها
  • هدف گذاری و تدوین سیاست های فروش و کنترل و ارزیابی آنها
  • تهیه داشبورد و گزارش های مورد نیاز در ادوار زمانی مورد نیاز
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

سرپرست سیستم و روش ها

(کد شغلی: HR06)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • حداکثر سن 38 سال
  • هفت سال سابقه کار مرتبط در شرکت های بالای 500 نفر
  • مسلط به تمامی فرآیندهای حوزه سیستم ها، دستورالعمل ها و استراتژی سازمانی
  • مسلط به اکسل و پاور بی آی
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس بهداشت حرفه ای

(کد شغلی: HR07)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس بهداشت حرفه ای
  • پیاده سازی و استقرار نظام HSE در سازمان
  • تهیه و تدوین ارزیابی ریسک
  • برگزاری دوره های آموزشی مرتبط به حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست جهت کلیه سطوح کارکنان
  • به روز آوری الزامات بهداشت شغلی و محیط زیست و اطلاع رسانی الزامات قانونی به کلیه کارکنان
  • مستندسازی عملکرد طبق شرح وظایف و چک لیست پایش و فعالیت ها
  • شناسائی و اولویت بندی ریسکهای بهداشت شغلی و زیست محیطی و تعریف اقدامات اصلاحی برای رفع مشکلات موجود
  • نظارت مستمر بر آلاینده سنجی محیط کار
  • آشنایی و پیاده سازی کامل قوانین و مقررات سازمانهای ناظر و مرتبط با حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس برنامه ریزی تولید

(کد شغلی: HR08)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس صنایع
  • نظارت و پیگیری گزارش های روزانه تولید و پیگیری عدم تطابق
  • نهایی سازی و صحه گذاری برآورد منابع زمانی، نیروی انسانی، زمان، موارد مورد نیاز برای تولید محصولات
  • ثبت داده های تولید از جمله میزان تولید، مصرف مواد اولیه یا اقدامات کنترل کیفیت
  • جمع آوری اطلاعات، مانند نرخ تولید و پیشرفت، موجودی مواد
  • تهیه اطلاعات مربوط به ابزار، مواد، تجهیزات، تعداد کارگران مورد نیاز
  • زمانبندی دقیق برای استفاده صحیح از تعیین ظرفیت تولیدی و میزان سفارشات
  • تهیه برنامه تولید برای هر سفارش و ابلاغ آن به مدیر تولید جهت برنامه ریزی عملیات
  • اجرای برنامه های زمان سنجی و پیش بینی زمان استاندارد و ساخت محصولات
  • تسلط روی مباحث ارزیابی کار و زمان
  • تسلط روی برنامه ریزی تولید
  • آشنایی با مباحث کنترل موجودی
  • آشنایی متوسط با PowerBI
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارمند مرکز تماس

(کد شغلی: HR09)

  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم
  • پاسخگویی به مشتریانی که اقدام به خرید محصول و یا دریافت خدمات از شرکت را دارند.
  • هدایت و راهنمایی مشتری برای انتخاب بهتر محصول یا سرویس
  • حل مشکلات پیش آمده در حین خرید محصول یا سرویس برای مشتری
  • تهیه گزارشات لازم و مستند کردن اطلاعات جمع اوری شده و ارائه آنها به مدیر مربوطه
  • تماس با مشتریان و جمع اوری اطلاعات به شکل تلفنی
  • حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس طراحی محصول

(کد شغلی: HR10)

  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مکانیک
  • آشنایی با استاندارد های طراحی و قطعات
  • آشنایی با نرم افزارهای مهندسی AUTO CAD & Solid works بخصوص محیط sheet metal
  • علاقه مند به تحقیق و توسعه علمی-نوآوری
  • آشنایی کامل با فرآیند تولید و ساخت
  • آشنایی به طراحی محصول
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس تعمیرات و نگهداری

(کد شغلی: HR11)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی برق، صنایع و مکانیک
  • شرح شغل :
  • نظارت به روند اجرایی فعالیت های PM و تعریف فعالیت های جدید
  • تعریف سیستم کدگذاری تجهیزات
  • تهیه لیست خرید
  • نظارت بر گزارش تعمیرات اتفاقی و ثبت آنها
  • چک کردن دوره ای فعالیت های انجام شده و گزارش دهی

مهارت ها و توانایی های لازم:

  • تسلط به مباحث فنی مکانیک و برق و تعمیرات ماشین آلات و شیرآلات پنوماتیک و نئوماتیک
  • آشنایی با قطعات یدکی ماشین آلات
  • تسلط به کاتالوگ خوانی
  • تسلط به سیستم کدینگ PM
  • تسلط به برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس امور نمایندگان خدمات پس از فروش

(کد شغلی: HR12)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم
  • آشنا به فرآیند خدمات پس از فروش
  • توانایی برگزاری همایش های دوره ای نمایندگان خدمات پس از فروش
  • آشنا با فرآیند جذب و برگزاری دوره های آموزشی نمایندگان
  • توانایی انجام امور نظارتی و بازرسی
  • آشنا به لوازم خانگی علی الخصوص حوزه تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و صنایع وابسته
  • شناسایی، ارزیابی و استاندارد سازی نمایندگان واجد شرایط
  • نظارت و ارزیابی دوره ای بر عملکرد نمایندگان بر اساس شاخص های تعریف شده
  • رسیدگی به امور اجرائی و مشکلات نمایندگان در راستای اهداف شرکت
  • مدرک تحصیلی: کارخانه شهرک صنعتی پرند

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی ایلیا استیل صنایع تولیدی ۴ آگهی فعال

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» به مناسبت دومین سالگرد عروج نادر طالب زاده عصر…

38 دقیقه ago

استخدام 14 عنوان شغلی در تعاونی هگمتان تیزرو پرش ماماهان در همدان

استخدام تعاونی هگمتان تیزرو پرش ماماهان تعاونی هگمتان تیزرو پرش ماماهان جهت تکمیل کادر خود…

2 ساعت ago

استخدام کارشناس فروش و فروشنده تلفنی شرکتی در ایمن پاد پوشش در تهران

استخدام ایمن پاد پوشش ایمن پاد پوشش جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از…

6 ساعت ago

استخدام کارشناس فروش تجهیزات کامپیوتری در ارتباط سازان شبکه سورین در تهران

استخدام ارتباط سازان شبکه سورینارتباط سازان شبکه سورین در تهران (منطقه ۷، عباس آباد) جهت…

6 ساعت ago

استخدام کمک حسابدار در ارتباط سازان شبکه سورین در محدوده عباس آباد تهران

استخدام ارتباط سازان شبکه سورینارتباط سازان شبکه سورین در تهران (منطقه ۷، عباس آباد) جهت…

6 ساعت ago

استخدام تکنسین کامپیوتر در ارتباط سازان شبکه سورین در تهران

استخدام ارتباط سازان شبکه سورینارتباط سازان شبکه سورین در تهران (منطقه ۷، عباس آباد) جهت…

6 ساعت ago