استخدام

استخدام 14 عنوان شغلی در گروه صنعتی ایلیا استیل از 11 استان کشور

استخدام ایلیا استیل

گروه صنعتی ایلیا استیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه در ایران جهت تکمیل سرمایه های انسانی خود در دفتر مرکزی و کارخانجات از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، تهران، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، هرمزگان و همدان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلیشرایط احراز
کارشناس حسابداری تنخواه گردان
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • حداکثر سن 35 سال
  • پنج سال سابقه کار مرتبط
  • آشنایی با فرآیندهای حسابداری تنخواه گردان
  • مسلط به اکسل
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس ارشد اعتبار سنجی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • انجام تحقیقات بازار به منظور درک و شناخت رفتار و انگیزه های مشتریان
  • تهیه نقشه راه عملیاتی و راهبردی در توسعه و بهبود طرحهای جاری
  • تدوین برنامه اعتبارسنجی مشتریان منطبق با برنامه راهبردی شرکت و برنامه های سالانه
  • تدوین مکانیزم های مرتبط با تعیین اعتبار خوش حسابی مشترکین
  • نظارت بر تدوین قواعد و دستورالعمل های اجرایی وفاداری مشتریان در راستای تعیین اعتبار مشترکین
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس ارشد CRM
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • تدوین اهداف و برنامه های جذب، نگهداشت و توسعه ارتباط با مشتری
  • نظارت بر سیستم رسیدگی به شکایت مشتریان
  • تحلیل بازخورد مشتریان و تصمیم گیری جهت بهبود فرآیند ارتباط با مشتری
  • تحلیل رفتار مصرف کنندگان و ارائه گزارشات آن به مدیران
  • مسلط به نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
  • آشنایی با استانداردهای مدیریت کیفیت در حوزه ارتباط با مشتری
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس حسابداری فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • حداکثر سن 35 سال
  • شش سال سابقه کار مرتبط
  • مسلط به فرآیندهای حسابداری فروش
  • مسلط به اکسل
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
سرپرست فروش (جهت کار در آذربایجان شرقی)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 40 سال
  • ده سال سابقه کار مرتبط
  • توانایی انجام مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • مسلط به استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل
  • امکان انجام ماموریت حداقل 10 روز در ماه
  • محل کار: آذربایجان شرقی
سرپرست فروش (جهت کار در کرمانشاه)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 40 سال
  • ده سال سابقه کار مرتبط
  • توانایی انجام مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • مسلط به استانهای کرمانشاه، کردستان و همدان
  • امکان انجام ماموریت حداقل 10 روز در ماه
  • محل کار: کرمانشاه
سرپرست فروش (جهت کار در کرمان)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 40 سال
  • ده سال سابقه کار مرتبط
  • توانایی انجام مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • مسلط به استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان
  • امکان انجام ماموریت حداقل 10 روز در ماه
  • محل کار: کرمان
کارشناس فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • پنج سال سابقه کار مرتبط در صنف لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان و راهنمایی آن ها
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
پشتیبان فروش
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 30 سال
  • سه سال سابقه کار مرتبط در حوزه لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مسلط به کامپیوتر
  • پیگیر و پر انگیزه
  • دارای فن بیان مناسب جهت پشتیبانی تیم فروش
  • توانایی انجام بازاریابی تلفنی در صورت نیاز
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس حقوقی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • تسلط به کلیه امور مربوط به ثبت علائم تجاری و امور مربوط به اخذ و تمدید کارت بازرگانی
  • تسلط به پیگیری مربوط به ابلاغ های قضایی از طریق سامانه عدل ایران
  • انجام مربوط به اسناد رسمی از طریق دفاتر اسناد رسمی شامل وکالتنامه های مربوطه، اقرار ها، اسناد رهنی
  • انجام امور مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و رسیدگی به شکایات مطروحه در آن سازمان
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس برنامه ریزی فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • شناسایی انحرافات فروش از تولید و پیش بینی
  • تحلیل روند فاکتورها و محاسبه فروش از دست رفته
  • بررسی و نظارت بر موجودی کالاها در انبار
  • پیگیری تولید بر مبنای نیازسنجی از بازار
  • راندمان سنجی مشتریان بر اساس فروش، هزینه و سودآوری، نرخ ریزش و پارامترهای مرتبط
  • محاسبه خواب سرمایه و شناسایی کالاهای راکد و کند فروش
  • افزایش بهره وری از طریق تحلیل و آنالیز KPI ها
  • هدف گذاری و تدوین سیاست های فروش و کنترل و ارزیابی آنها
  • تهیه داشبورد و گزارش های مورد نیاز در ادوار زمانی مورد نیاز
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس محصول
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • پیشنهاد راهکارهای بهبود به مسئول مافوق جهت اثربخشی سیستم مدیریتی
  • شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان در ارتباط با محصول
  • پشتیبانی برای توسعه محصولات جدید
  • بهبود محصولات جاری شرکت
  • تحقیق بازار و بررسی روند صنعت وارائه گزارش به مسئول مافوق
  • ممیزی داخلی و ارائه نتایج ان به مسئول مافوق
  • هماهنگی جهت ممیزی خارجی محصول و ارائه نتایج به مسئول مافوق
  • تجزیه و تحلیل نتایج اندازه گیری محصول و ارائه پیشنهاد در جهت بهبود
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
سرپرست سیستم و روش ها
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • حداکثر سن 38 سال
  • هفت سال سابقه کار مرتبط در شرکت های بالای 500 نفر
  • مسلط به تمامی فرآیندهای حوزه سیستم ها، دستورالعمل ها و استراتژی سازمانی
  • مسلط به اکسل و پاور بی آی
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس بهداشت حرفه ای
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس بهداشت حرفه ای
  • پیاده سازی و استقرار نظام HSE در سازمان
  • تهیه و تدوین ارزیابی ریسک
  • برگزاری دوره های آموزشی مرتبط به حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست جهت کلیه سطوح کارکنان
  • به روزآوری الزامات بهداشت شغلی و محیط زیست و اطلاع رسانی الزامات قانونی به کلیه کارکنان
  • مستندسازی عملکرد طبق شرح وظایف و چک لیست پایش و فعالیت ها
  • شناسایی و اولویت بندی ریسکهای بهداشت شغلی و زیست محیطی و تعریف اقدامات اصلاحی برای رفع مشکلات موجود
  • نظارت مستمر بر آلاینده سنجی محیط کار
  • آشنایی و پیاده سازی کامل قوانین و مقررات سازمانهای ناظر و مرتبط با حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی ایلیا استیل صنایع تولیدی ۶ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن