استخدام

استخدام 3 عنوان شغلی در یک شرکت معتبر در اصفهان

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلیشرایط احرازمزایا
رئیس نظارت عالیه پروژه های عمرانی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: بین 40 تا 55 سال
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران و معماری
  • سابقه کار: حداقل 20 سال در سمت های مرتبط و مشابه

دانش و مهارت ها:

  • نظارت و ارزیابی رعایت استانداردهای فنی و مهندسی و دستورالعمل های مرتبط نظام مهندسی و دیگر استانداردهای مرتبط
  • پشتیبانی فنی سرپرستان کارگاه ها و مدیران پروژه و اتخاذ تصمیمات مورد نیاز بر اساس شرایط و دستورالعمل های مرتبط
  • نظارت بر تهیه و کنترل نقشه های معماری، محاسبات فنی و دیگر مستندات مرتبط
  • نظارت بر مباحث مدیریت، برنامه ریزی و کنترل پروژه و بررسی گزارشات پیشرفت و پیگیری رفع مشکلات و موانع مرتبط
  • تسلط بر مباحث فهارس بها، متره و برآورد و بررسی و ارزیابی پیمانکاران
  • نظارت بر عملکرد پیمانکاران و کنترل عملکرد اجرایی آنها مطابق برنامه و تایید قرارداد، صورت وضعیت و دیگر موارد
  • نظارت عالیه بر تهیه مواد، مصالح و متریال مورد نیاز پروژه مطابق برنامه زمانبندی
  • محل کار: شهر اصفهان و دارای ماموریت برون شهری و برون کشوری
  • حقوق و مزایا: 450 میلیون تومان سالیانه به انضمام مزایای نقدی و غیر نقدی دیگر
کارشناس حسابداری
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: بین حداکثر 35 سال
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری
  • سابقه کار: حداقل 7 سال در سمت های مرتبط و مشابه

دانش و مهارت ها:

  • مسلط به امور بیمه، مالیات، ارزش افزوده و گزارشات فصلی
  • آشنا به استانداردهای حسابداری
  • مسلط به بستن حساب ها و ارائه اظهارنامه عملکرد
  • مسلط به نرم افزار اکسل
  • محل کار: شهر اصفهان
  • حقوق و مزایا: 200 میلیون تومان سالیانه به انضمام مزایای نقدی و غیر نقدی دیگر
مدیر خرید و تدارکات
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: بین 45 تا 55 سال
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد ترجیحا رشته های فنی-مهندسی (صنایع،‌ مکانیک، برق، عمران و …) و یا مدیریت
  • سابقه کار: حداقل 20 سال در سمت های مرتبط و مشابه

دانش و مهارت ها:

  • نظارت و مدیریت دقیق بر چرخه خرید کالا، از مرحله دریافت درخواست خرید تا نقطه دریافت کالا توسط انبار از جنبه‌های اصالت، قیمت و زمان تامین کالا و سایر آیتم‌های دخیل در پروسه خرید و همچنین بهبود مستمر سیستم و فرآیند خرید با هدف انجام فعل خرید بهینه
  • مسلط به پروسه خرید و تدارکات، از مرحله بررسی درخواست به لحاظ فنی و سایر مولفه‌های دخیل در این فرآیند تا مرحله تحویل کالا به انبار
  • مسلط به شناسایی تامین‌کنندگان بالقوه، مذاکره جهت ثبت درخواست خرید تا مرحله دریافت کالای خریداری شده و کنترل مدارک و اسناد مالی و فنی و انجام بررسی‌های کیفی کالای دریافتی
  • آشنایی مطلوب با سیستم‌های جامع یکپارچه اطلاعات در حوزه تدارکات و تامین
  • آشنایی کامل با تیپ‌ها و برندهای تجهیزات و قطعات صنعتی حوزه مکانیک، برق ابزار دقیق و همچنین متریال‌های ساختمانی و عمرانی
  • محل کار: شهر اصفهان
  • حقوق و مزایا: 600 میلیون تومان سالیانه به انضمام مزایای نقدی و غیر نقدی دیگر

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن